شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۴
کد خبر: ۹۱۸۸۱
|
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
نماینده سپیدان در مجلس شورای اسلامی:
نماینده سپیدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت خون شهدای مدافع حرم گفت: اگر این شهدا نبودند، امروز تکفیری ها و داعش مانند عراق و سوریه، در ایران به سر می بردند به همین دلیل باید مراسم بزرگداشت این شهدا برگزار شود و یاد آنان را در خاطره مردم زنده نگه داریم.
شهدای مدافع حرم سد راه داعش و تکفیری ها شدندبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سیدعلاالدین خادم  نماینده سپیدان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مقوله شهادت یک عزت برای انسانی است که بتواند تهذیب نفس کند گفت: خداوند باید این اجازه را به انسان بدهد که به مقوله شهادت ورود پیدا کند و توفیق پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه اگر شهدا و عزت آنها نبود، در دوران انقلاب، پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس و از گذشته تا امروز همه چیز زیر سوال بود گفت: اگر شهادت نبود، ماهیت انقلاب با مشکل رو به رو می شد. بنابر این رهنمودهای امام و خون شهدا این انقلاب را به پیروزی رساند و اکنون نیز مقام معظم رهبری این راه را ادامه می دهند.

نماینده سپیدان با اعلام اینکه مدافعان حرم نقش بزرگی در حفظ نظام و انقلاب داشته اند گفت: مخالفان نظام اسلامی در قالبهای گوناگون فعالیت کردند و تاکنون نیز بارها علیه جمهوری اسلامی اقدامات تروریستی انجام دادند و خون بسیاری از نیروی های انقلاب را بر زمین ریختند. اکنون نیز در قالب تکفیری ها و داعش سعی دارند به اسلام و انقلاب ضربه بزنند که خوشبختانه مدافعان حرم توانسته اند آنها را در پشت مرزها متوقف کنند.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون مدافعان حرم توانسته اند به مسلمانان دیگر کشورها کمک کنند گفت: از سوی دیگر جنگ را قبل از انکه به مرزهای کشورمان برسد،  در بیرون از مرزها هدایت کرده اند و توانسته اند آرامش را به کشورمان تقدیم کنند.

خادم با اشاره به امنیتی که اکنون در کشور حاکم است گفت: اینکه مردم در آرامش به سر می برند، به واسطه خون شهدای حرم است و اگر این ایثارگری و فداکاری مدافعان حرم نبود، امروز منتقدان مدافعان حرم مزه تلخ تهدید را می چشیدند و برای داشتن آرامش حاضر بودند به هر کاری تن بدهند.

وی با تاکید بر اینکه می بایست مجدانه قدردان مدافعان حرم باشیم گفت: ما شهدای مدافع حرم را نیز به مانند سایر شهدای دفاع مقدس و دوران پیروزی انقلاب، باید قدردان باشیم.

نماینده سپیدان در خصوص جشنواره مدافعان حرم گفت: شهدای دفاع مقدس در غربت با دشمن رو به رو شده اند، در حالی که شهدای دفاع مقدس و دوران انقلاب در داخل خاک کشور بودند. بنابر این باید با نگاه جامع تری نسبت به شهدای دفاع حرم احترام بگذاریم و آنها را تکریم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید عزت این شهدا را داشته باشیم گفت: مردم باید بدانند که اگر شهدای مدافع حرم نبودند، امروز آسایش و آرامش ایران در خطر بود بنابر این هم باید شکر گذار و هم قدردان باشیم و عزت و کرامت این خانواده ها را باید نگه داریم.

خادم با تاکید بر اینکه هر گونه احترام به این شهدا و خانواده آنها می تواند ارزش زحمات این عزیزان را برجسته کند گفت: اینکه فرهنگسرای رسانه این اقدام جالب توجه را انجام داده، کار خوبی است اما کافی نیست. باید دیگر دستگاهها نیز با این فرهنگسرا همراه شوند و در همه زمینه های مشاوره، مدیریت و اجرا این فرهنگسرا را یاری کنند.

نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای مدافعان حرم و حریم انقلاب اسلامی با موضوع دفاع از حریم اهل بیت(ع) در سوریه و عراق، شهدای مدافع حرم، تشیع بدون مرز، مبارزه رسانه ای با استکبار و بوق‌های داخلی و خارجی توسط  فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، برگزار می شود.

این جشنواره از ۱۳ بهمن شروع شده است و علاقه مندان تا پایان فروردین ۱۳۹۶ مهلت دارند، آثار خود را از طریق نشانی پست الکترونیک  resaneh.jashnvare@gmail.com به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
نظر شما