پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۵۵
کد خبر: ۹۱۸۸۷
|
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۹ و رییس فرهنگسرای مهر درباره برنامه‌های اجرایی در سال ۹۶ گفت: مردم را محور اصلی کارهای فرهنگی هنری‌مان قرار دهیم.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سعید رنجبریان مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۹ و رییس فرهنگسرای مهر درباره برنامه‌های شاخص سازمان فرهنگی هنری در سالی که گذشت گفت: در سال ۹۵ شاهد بودیم که سازمان به سمت برنامه‌های تربیتی رفت که حتماً می‌تواند در تغییر و رشد جامعه مفید باشند. برنامه‌هایی چون دوشنبه‌های قرآنی و روز فرهنگ که گرچه فضای تبلیغاتی ندارند، اگر حمایت شوند مسلماً ما شاهد تغییر رفتار خواهیم بود. اتفاقی که در دوره‌های قبل کمتر شاهد آن بودیم.

وی درباره برنامه‌های شاخص منطقه ۱۹ عنوان کرد: یکی از تفاوت‌های اصلی فرهنگسرای مهر با دیگر فرهنگسراها محجوریت آن است. مردم شناخت چندانی نسبت به این فرهنگسرا ندارند به همین دلیل یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما برای اجرای برنامه‌های مختلف در هر فصل، برگزاری برنامه‌هایی بود که بعد اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای داشتند که با این روش هم اصحاب رسانه و هم مردم منطقه که مهم‌ترین جامعه هدف ما هستند را با این مجموعه آشنا کنیم. کتابت خطبه فدکیه و کلاس پیشرفته قوپوز نوازی (موسیقی سنتی آذربایجان) از جمله برنامه‌هایی بود که در فصل زمستان در این مرکز برگزار شد و با استقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان روبه‌رو شد.
 
وی در پایان گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اکنون در اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی به بلوغ رسیده است و خوشبختانه در بسیاری از موضوعات فرهنگی و هنری حضور فعال دارد، اما بر اساس برند سازمان مردم از آن انتظار برنامه‌هایی را دارند که مشکلات و دغدغه‌های عمومی مردم را هم مد نظر قرار دهند و حتی برای رفع آنها برنامه داشته باشند. به همین منظور به نظر من معاونت هنری سازمان توانسته است در بخش کلان برنامه‌های شاخصی را اجرا کند و معاونت فرهنگی نیز با ارائه نسخه‌هایی برای مشکلات عمومی مردم به کمک آنها شتافته است. امیدوارم در سال جدید برنامه‌ها با نظم و دقت بیشتری برگزار شود و مردم را محور اصلی کارهای فرهنگی هنری‌مان قرار دهیم. 

مطالب مرتبط
برچسب ها: ۳۶۲۶
نظر شما