جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۵
کد خبر: ۹۱۹۱۹
|
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
در آستانه سالروز تولد شهید والامقام خلیل مه آبادی برگزار می‌شود
رییس و کارکنان فرهنگسرای رضوان به مناسبت سالروز تولد شهید خلیل مه آبادی در ویژه‌برنامه «به تماشای سرو» میهمان خانواده این شهید والامقام هستند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این ویژه‌برنامه که از ساعت ۱۶ تا ۱۷ دوشنبه ۲۲ اسفند ماه به مناسبت گرامی داشت سالروز تولد شهید خلیل مه آبادی در منزل این شهید والامقام برگزار خواهد شد و سیره اخلاقی و تربیتی شهید در قالب بیان خاطرات از زبان خانواده معظمش مرور می‌شود.

شهید خلیل مه آبادی متولد ۲۸ اسفند ماه ۱۳۴۲ در دوران نوجوانی به‌عنوان دانش‌آموز بسیجی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رفت و در ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۳۶۱ در خرمشهر به درجه رفیع شهادت رسید. پیکر پاک این شهید والامقام دوران دفاع مقدس در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شده است.

تکریم و بزرگداشت خانواده معظم شهدا در کنار پاسداشت آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی همچون (ایثار، جهاد، شهادت و مقاومت)، ثبت و ضبط خاطرات ارزشمند شهدا از زبان خانواده معظمش به منظور آشنایی شهروندان با سیره رفتاری شهدا و همچنین بازنشر این خاطرات ارزشمند از اهداف برگزاری ویژه‌برنامه هفتگی «به تماشای سرو» است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره برنامه‌های فرهنگسرای رضوان می‌توانند با شماره تلفن ۵۵۲۰۲۲۱۸ تماس گرفته یا از سایت Rezvan.farhangsara.ir  بازدید کنند.

نظر شما