جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۳
کد خبر: ۹۱۹۲۰
|
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
نگارخانه پردیسان فرهنگسرای فردوس در روزهای پایانی سال میزبان شیدا معین‌فر از هنرمندان کشورمان است تا آثار هنری خود را به عموم شهروندان هنردوست معرفی کنند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه گروهی نقاشی آبرنگ امروز دوشنبه ۲۳ اسفندماه ساعت ۱۶ با هدف آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با هنر و حوزه‌های مختلف آن و همچنین گسترش فرهنگ بازدید از اماکن و برنامه‌های فرهنگی هنری و نمایشگاه‌ها گشایش می‌یابد.
 
در این نمایشگاه هنری تابلوهای نقاشی با هدف آشنایی علاقمندان به هنرهای تجسمی با تکنیک آبرنگ، تعامل هنرمندان و شهروندان، ارتقای سواد بصری و حمایت از هنرمندان نقاشی به نمایش گذاشته می‌شود.
 
در کارنامه فعالیت‌های هنری شیدا معین‌فر گذراندن دوره‌های طراحی در خانه فرهنگ شیراز، دوره طراحی مبتدی تا پیشرفته در رشته‌های مداد رنگ، آبرنگ رنگ روغن، مینیاتور، تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی نماکارنگ، فرهنگسرای اندیشه، خانه فرهنگ حیات طیبه، مدرس صدا و سیما و ... به چشم می‌خورد.
 
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا 28 اسفندماه ساعت 9 تا 17 به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44000203 تماس بگیرند.
نظر شما