پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۴۴
کد خبر: ۹۱۹۲۵
|
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲
رییس فرهنگسرای تهرانسر از برگزاری دومین جشنواره «فرهنگ، هنر، صنعت» در سال آینده خبر داد و ویژه برنامه «کاسب حبیب‌الله» را به عنوان مهم‌ترین برنامه سازمان فرهنگی هنری در سال ۹۵ معرفی کرد.

به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سید احمد موسوی رییس فرهنگسرای تهرانسر اجرای ویژه برنامه «کاسب حبیب الله» را از برنامه‌های موفق سازمان فرهنگی هنری در سال ۹۵دانست و گفت: این برنامه در راستای فرهنگ رزق حلال، کسب درآمد پاک، شناسایی افراد صالح در محله و منطقه بسیار تاثیرگذار بود و به افزایش این دید در سطح جامعه کمک خواهد کرد.

موسوی ادامه داد: از اتفاقات خوب و عالی دیگری که در سازمان فرهنگی هنری در سال ۹۵ وجود داشت، دید عالی و خوب رییس سازمان فرهنگی هنری آقای دکتر صلاحی به کارکنان و پرداختن به ظرفیت‌ها و منابع موجود در سازمان فرهنگی هنری بود که در نتیجه رضایتمندی بالای کارکنان و مجموعه مدیران را در حوزه عملکردی مدیریت دربر داشت. 
 
وی نسبت به برنامه‌های فرهنگسرای تهرانسر در سال ۹۵ گفت: با توجه به اینکه فرهنگسرای تهرانسر مکان فیزیکی مشخصی به نام فرهنگسرا ندارد. تعدادی از فعالیت‌ها بیرون از مرکز انجام می‌شود. مثلا برگزاری دوره‌های مهارت‌های زندگی و اجتماعی یکی از این برنامه‌ها بود که دوره‌های مختلف خانوادگی، برخورد با والدین، مهارت‌های حل اختلاف و تاکید بر موضوع خانواده پایدار که مقام معظم رهبری هم نسبت به آن تاکید داشتند در دستور کار قرار داشت.
 
رییس فرهنگسرای تهرانسر توضیح داد: این دوره‌ها را برای شرکت‌های سایپا، پارس خودرو، ایران خودرو و ... در منطقه ۲۱ برگزار کردیم. به طور کلی بیش از ۸۰ جلسه با استادان برتر داشتیم که سرفصل‌های آموزشی متعددی را دربر‌ می‌گرفت. همچنین برگزاری نخستین جشنواره «فرهنگ، هنر، صنعت» از اتفاقات خوب دیگری بود که در سطح منطقه۲۱ رخ داد. طی آن بسیاری از کارگرانی که در عرصه هنر فعالیت می‌کنند توانستند خودشان را نشان دهند که از ایشان تجلیل شد و نمایشگاه‌هایی از آثارشان برگزار شد.
 
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۱ در خصوص برنامه‌های این منطقه در سال پیش‌رو گفت: برنامه «روز فرهنگ» کمک شایانی در شناسایی ظرفیت‌های موجود و نخبه‌های فرهنگی هنری این منطقه کرد. از این رو تصمیم داریم برنامه «روز فرهنگ» را با نام «چهره به چهره» به شکلی پر رنگ تر اجرا کنیم. همچنین دومین جشنواره «فرهنگ، هنر، صنعت» را با شکلی بهتر و جدی تر و با راه اندازی دبیرخانه‌ای در سطح شهر تهران تا فقط به منطقه ۲۱ ختم نشود پی‌گیری خواهیم کرد.

مطالب مرتبط
نظر شما