پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۶
کد خبر: ۹۱۹۲۶
|
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
در چهارمین سالانه تبادل چاپ دستی(کارت پستال)
نگارخانه لاله در پی برگزاری چهارمین سالانه تبادل چاپ دستی (کارت پستال)، آثار ۱۷۶ هنرمند را با یکدیگر تبادل کرد.
آثار ۱۷۶ هنرمند با یکدیگر تبادل شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، چهارمین سالانه تبادل چاپ دستی هر سال در استقبال از بهار و سال نو با هدف زمینه‌سازی برای گسترش چاپ دستی و تبادل تجربیات هنرمندان این عرصه برگزار می‌شود.
  
چهارمین دوره پیاپی این سالانه در دو بخش با موضوعات بهار و آزاد برگزار شده که دبیری آن را مهدی درویشی برعهده دارد. فراخوان این سالانه طی دی ماه سال جاری منتشر شد، که در پی آن، ۲۰۲ هنرمند آثار خود را به دبیرخانه سالانه ارسال کردند. پس از بررسی آثار، تعداد ۱۷۶ اثر در قالب چاپ‌های هنری کالکوگرافی(حکاکی روی فلز)، چوب، لینولئوم، لیتوگرافی و سیلک اسکرین حایز استانداردهای چاپ دستی شناخته شد. 
 
طبق قوانین سالانه تبادل چاپ دستی، از سیزده نسخه چاپی ارسالی توسط هر هنرمند، تعداد ۱۰ نسخه به صورت انتخاب تصادفی به دیگر شرکت‌کننده‌ها تحویل داده شده است. همچنین دو نسخه در آرشیو نگارخانه نگهداری و یک نسخه نیز برای فروش در نمایشگاه این سالانه که اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ در نگارخانه لاله برگزار خواهد شد، به نمایش در می‌آید.
 
نگارخانه لاله در تهران، خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، جنب هتل لاله واقع شده است و شماره تماس ۸۸۹۶۰۴۹۲ برای کسب اطلاعات بیشتر اعلام شده است.
نظر شما