پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۵۵
کد خبر: ۹۱۹۴۲
|
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۷ و رییس فرهنگسرای اندیشه گفت: همه فعالیت‌های سازمان فرهنگی هنری و به‌ویژه رویکرد کارهای خیریه و عام‌المنفعه که با «جهاد مهربانی» در سازمان به اوج خود رسید، را در سال ۹۶ با نگاهی نوآورانه ادامه خواهیم داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سجاد نوروزی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۷ و رییس فرهنگسرای اندیشه درباره برنامه‌های شاخص سازمانی در سال ۹۵ گفت: سازمان در سال اخیر مجموعه فعالیت‌های متنوع و گسترده‌ای در همه حوزه انجام داد که انتخاب یک برنامه از این میان این برنامه‌های شاخص دشوار است و از منظر دیگر هم باید هرکدام به صورت مجرد و واحد و بر اساس هدف‌هایی که برای آن در نظر گرفته شده بررسی شود، اما در این میان در حوزه امور خیریه می‌توان ویژه برنامه «جهاد مهربانی» و در حوزه فعالیت هنری از برنامه «پیامبر مهربانی» نام برد. 

نوروزی درباره برنامه‌های شاخص منطقه ۷ گفت: خوشبختانه منطقه ۷، منطقه گسترده‌ای است و به واسطه این گستردگی و تنوع، برنامه‌های متنوع علمی، فرهنگی، آیینی، مذهبی، هنری و ... در این مرکز برگزار شد. از شب‌های علوم انسانی گرفته تا ویژه برنامه نوگلان حسینی و تقدیر از چهره‌های مهم هنری چون لوریس چکناواریان و شاهین فرهت و یا حتی همین رونمایی از کتاب «محمد، مسیح کردستان» که با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و رییس سازمان برگزار شد. اما در میان همه این برنامه‌ها شاید به دلیل علاقه شخصی و اینکه ایده اصلی اجرای برنامه هم از من بوده شب‌های شعر و مرثیه‌خوانی «بر آستان اشک» است که سه سال متمادی در منطقه ۷ در حال برگزاری است.

رییس فرهنگسرای اندیشه در پایان گفت: همه فعالیت‌های سازمان و به‌ویژه رویکرد کارهای خیریه و عام‌المنفعه که با «جهاد مهربانی» در سازمان به اوج خود رسید، نیاز به یک رویکرد و نگاه جدید و نوآورانه دارد، باید بتوانیم میزان حضور را مدیریت کنیم تا فعالیت‌هایمان در این زمینه هم‌پوشانی نداشته باشد و راه‌های نوینی برای «جهاد مهربانی» اتخاذ کنیم. رویکرد مهم دیگری که باید به آن توجه کنیم این است که یک برنامه‌ای قرار است به صورت گسترده انجام شود، همه مناطق و ستاد، در همه ستوه در این اقدام وارد شوند و به یک هم افزایی فرهنگی هنری برسیم.
برچسب ها: ۳۶۲۶
نظر شما