جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۳۰
کد خبر: ۹۱۹۴۳
|
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری، همایش تجلیل از دستیاران آموزش مناطق ۲۲گانه و همکاران مرکز آموزش را روز چهار‌شنبه ۲۵ اسفند در سالن کنفرانس مرکز آموزش برگزار کرد.
همایش تجلیل از دستیاران آموزش مناطق ۲۲ گانه و همکاران مرکز آموزشبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، به پاس تلاش مسئولانه و اثر گذار در فعالیت‌های آموزشی سازمان فرهنگی هنری و جایگاه رفیع امر آموزش و مهارت افزایی این مرکز، از همکاران فعال و پویای آموزش مناطق ۲۲گانه، با حضور رییس مرکز آموزش، قائم مقام و روسای واحدها، روز چهارشنبه ۲۵ اسفند ماه تجلیل شد.

رویا فتحی رییس مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری بیان کرد: با اقداماتی که در سال ۹۵ در امر آموزش مناطق از جمله تدوین فهرست دوره های جدید، افتتاح خانه های مشاوره در تمام مناطق، بازبینی محتوای دوره های آموزشی، تشکیل کارگروه های تخصصی در حوزه های مختلف، آموزش‌های ضمن خدمت برای مربیان و مدرسان آموزش رشته های مختلف و ... انجام شده است.

 مراکز آموزشی مناطق ۲۲ گانه سازمان فرهنگی هنری در شهر تهران از نظر کیفی و کمی به ارتقاع ارزشمند و پیشرفت چشم گیری رسیده است، که قطعاً این امر با تلاش بی وقفه و دغدغه کاری همکاران آموزش در مناطق محقق گردیده است.

رییس مرکز آموزش افزود: سازمان فرهنگی هنری به پاس زحمات و فعالیت های اثرگذار این عزیزان بر آن شده‌است در روزهای پایانی سال از همکاران خدوم و زحمتکش حوزه آموزش، با برگزاری مراسمی، تجلیل  و تکریم به‌عمل آورد تا خاطره خوشی را در ذهن آنها به یادگار گزارد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با نشانی: خیابان کریم خان زند، بعد از تقاطع حافظ، نبش کوچه شهید گلابی، پلاک 195، طبقه پنجم مراجعه کنند و با شماره تلفن 88909514 تماس حاصل بگیرند.
نظر شما