جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۶
کد خبر: ۹۱۹۴۵
|
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۸ و رییس فرهنگسرای خاتم (ص) گفت: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی که سازمان فرهنگی هنری می‌تواند در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی انجام دهد «جهاد مهربانی» است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حامد طراحی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۸ و رییس فرهنگسرای خاتم درباره برنامه‌های شاخص سازمان در سال ۹۵ گفت: شاخص‌ترین برنامه سازمان در سال ۹۵ «جهاد مهربانی» بود. یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی که سازمان فرهنگی هنری می‌تواند در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی انجام دهد همین برنامه است. اگر این کودکان را به حال خود رها کنیم، قطعاً شاهد اتفاقات ناگواری در آینده خواهیم شد و تنها راه مقابله با شیوع این آسیب‌ها، آموزش است. البته اجرای طرح به دلیل الزاماتی که داشت با مشکلات روبه‌رو بود اما همین گام نخست، به شدت تأثیر گذار است و امیدواریم این طرح، از برنامه‌های دنباله‌دار سازمان باشد.

طراحی درباره برنامه شاخص فرهنگسرای خاتم اضافه کرد: دومین جشنواره ادبی نذر شعر امسال هم به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ و فرهنگسرای خاتم به مناسبت دهه کرامت برگزار شد و طی آن ۶۰۰ اثر ادبی در قالب‌های مختلف شعری به دبیرخانه ارسال شد و هشت اثر برگزیده به نیت «شمس‌الشموس» معرفی شدند و کتابی از آثار ارسالی هم به زودی چاپ و منتشر خواهد شد. یکی از مهم‌ترین نقاط تمایز این برنامه، غیر انحصاری بودن آن بود، ما از سراسر کشور شرکت‌کننده داشتیم تا جایی که نفر نخست این برنامه از استان سمنان بود.

مدیر فرهنگی هنری شهرداری تهران در پایان عنوان کرد: نقطه قوت برنامه‌های سازمان در سال ۹۵ فراگیر بودن و یکپارچه برگزار شدن آنها بود. وقتی یک نگاه و یک برنامه به صورت سراسری در همه مناطق ۲۲ گانه و با وحدت رویه برگزار شود هم به معرفی سازمان فرهنگی هنری کمک می‌کند و هم خودبه‌خود به یک حرکت فراگیر تبدیل می‌شود. ابعاد گسترده‌تری میابد و از لحاظ تبلیغاتی هم می‌توان بعد بیشتری به آن داد و در نتیجه تأثیر گذار تر خواهد بود.  

برچسب ها: ۳۶۲۶
نظر شما