جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۰۴
کد خبر: ۹۱۹۶۰
|
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
نمایشگاه منتخب عکس‌های گنجینه موزه عکسخانه شهر با عنوان «روایت گذشته»، هم‌زمان با فرا رسیدن نوروز در این موزه دایر می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه «روایت گذشته» شامل 24 قطعه عکس قدیمی، از عکاسان دوران قاجار و پهلوی است. اسامی عکاسان از این قرار است؛ ناصرالدین شاه، عبدالله میرزا قاجار، ابراهیم‌خان صنیع‌السلطنه، آنتوان سوریوگین، روسی خان، میرزا حسن منشی، محمدرحیم عکاس‌باشی، محمدرحیم عکاسباشی، دوست محمدخان معیرالممالک، خاچاطوریانش، و ماشاالله خان.
 
نمایشگاه «روایت گذشته» از ۲۵ اسفند ۹۵ تا ۳۱ فروردین ۹۶ در موزه عکسخانه شهر برپاست و علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند به نشانی میدان هفتم تیر، میدان بهار شیراز، بوستان بهار شیراز مراجعه کنند. ورود برای تمام علاقه‌مندان آزاد و رایگان است. 
 
موزه عکسخانه شهر در روزهای نوروز از تاریخ ۳ فروردین تا ۱۳ فروردین از ساعت ۱۴ تا ۱۹ باز است و پس از تعطیلات نیز شنبه تا چهارشنبه ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۸ و پنجشنبه‌ها ۹ تا ۱۳ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌ تلفن 88848993 تماس بگیرید یا به نشانی اینترنتی موزه www.iranphotomuseum.com مراجعه کنید.

نظر شما