سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۲
کد خبر: ۹۱۹۶۵
|
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دو کتابخانه مجهز در مناطق برگزاری اردوهای «راهیان نور» در جنوب کشور راه‌اندازی می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام حسن ناصری پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری از تأسیس دو کتابخانه در مناطق برگزاری اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: همزمان با بدرقه کاروان راهیان نور سازمان فرهنگی هنری به عنوان سفیران فرهنگی به مناطق جنگی، تدارک تأسیس دو کتابخانه مجهز در این مناطق دیده شده است که ویژه استفاده هموطنانی است که در کاروان‌های راهیان نور حضور پیدا می‌کنند و از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید می‌کنند. 

وی اضافه کرد: همزمان با بدرقه کاروان راهیان نور در روز شنبه پنجم فروردین ماه ساعت ۶:۳۰ صبح و در نمازخانه فرهنگسرای بهمن، کتاب‌هایی که بناست در این کتابخانه‌ها قرار بگیرد، به جنوب کشور فرستاده می‌شود. این کتاب‌ها که حدود ۱۵ هزار جلد خواهد بود در موضوعاتی مانند دفاع مقدس، ایثار و شهادت و... تهیه شده و کتاب‌ها از پایگاه مبادله کتاب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تأمین شده است.

کاروان راهیان نور سازمان فرهنگی هنری با شعار سفیران فرهنگی اعزام می‌شوند و علاوه بر حضور خانواده‌های کارکنان این سازمان، مقدمات توزیع محصولات فرهنگی در مناطق عملیاتی فراهم شده است.

نظر شما