شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۵
کد خبر: ۹۱۹۶۹
|
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
فرهنگسرای اشراق همزمان با آغاز سال نو همراه با فعالیت های متنوع فرهنگی هنری و استراحتگاه نوروزی بوی نو شدن به خود گرفته است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه‌ها با هدف امکان استفاده و بهره مندی شهروندان و همچنین مسافرین نوروزی از امکانات رفاهی ،تفریحی، فرهنگی و هنری از روز سوم تا 12 فروردین ماه از ساعت 8 تا 20 خدمات ارائه می شود.
  
کتابخانه های شیخ اشراق و لویزان و پارک کتابخانه کودک  با هدف افزایش سرانه مطالعه و رفاه اعضا در تعطیلات نوروزی پاسخگوی اعضا فعال  و علاقه مندان به مطالعه هستند. 
این کتابخانه ها همزمان با تعطیلات نوروزی خدماتی نظیر : ثبت نام رایگان ، مسابقات کتابخوانی کتاب " وقتی مهتاب گم شد " حدیث کسا ء ،توزیع محصولات در حوزه کتابخوانی ، ماهی حوض قصه ها ارائه می دهند .
 
از دیگر خدمات فرهنگسرای اشراق در ایام نوروزی "استراحتگاه نوروزی اشراق " در فضایی بالغ بر 200 متر مربع و در فضایی مستقل در 8 اتاق با امکانات ویژه رفاهی از ساعت 8 تا 20 در خدمت مسافرین نوروزی است.
 
 غرفه های فرهنگی هنری مانند : نمایشگاه کتاب ، ورزش و سلامتی ،قرآن بخوانید ،هدیه بگیرید ،ساخت کارت پستال و عروسک عمو نوروز ، سرگرمیهای قرآنی ،رادیو بهار اشراق ، کودک خلاق و...از ساعت 14 تا 19 نیز از سوم تا 12 فروردین ماه به شهروندان  خدمات ارائه می دهند.
 
از دیگر فعالیت های فرهنگسرای نوروز می توان به استخر و سونای اشراق، سینما اشراق در دوسالن گلبانگ و باران در سانس های مختلف از ساعت 11 تا 21 نمایش فیلم های روز  اشاره کرد.
 
استفاده از وسایل بازی کودکان در فضایی کاملا شاد و سرسبز بهاری همراه با خانواده از دیگر امکانات موجود در فرهنگسرای اشراق در ایام نوروز است.
 
علاقه مندان می توانند به نشانی : فلکه دوم تهرانپارس ، خیابان جشنواره ، فرهنگسرای اشراق مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن :77354735 تماس حاصل کنند.

نظر شما