چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۲
کد خبر: ۹۱۹۸۰
|
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
محصولات فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همزمان با اجرای ویژه برنامه‌های «فرهنگسرای نوروز» در بین شهروندان تهرانی توزیع می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با بهار طبیعت و فرا رسیدن عید نوروز سال ۹۶، ویژه برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری با عنوان «فرهنگسرای نوروز» در حال برگزاری است. یکی از این برنامه‌ها تولید محصولات فرهنگی است که اداره محصولات معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی هنری آن را اجرا می‌کند. در ادامه مروری بر مهم‌ترین محصولات نوروزی عرضه شده در «فرهنگسرای نوروز» خواهیم داشت.

کارت پستال «حال خوب» 
کارت پستال «حال خوب» حاوی این پیام است که والدین ما هر چند که از زندگی خود ابراز رضایت کنند، ولی برای شاد بودن بیشتر از هر چیز دیگر به دیدار فرزندانشان وابسته‌اند. فرزندان نیز بر اساس آیه ۲۳ سوره اسرا که نیکی به پدر و مادر را هم‌طراز پرستش خداوند بیان می‌کند، وظیفه دارند نهایت احترام و تکریم را به آنها داشته و در پیری همواره به آنها نیکی کنند. 

تصویرگر: مهدیه قاسمی
گرافیست: محمد اسحاقیان
چاپ: دیدگاه
شمارگان:  ۴۰۰۰۰  
مشخصات فنی:‌ اندازه (۱۸*۱۳)/ کاغذ ۲۵۰ گرم / سلفون

پوستر هدیه کتاب
پوستر هدیه کتاب بر اساس جمله «هیچ چیز جای کتاب را پر نمی‌کند»، از فرمایش‌های مقام معظم رهبری طراحی و تولید شده و به مناسبت نوروز ۹۶ و با هشتگ «کتاب عیدی بدهیم» در فرهنگسراها و کتابخانه‌های شهر تهران توزیع شده است.

گرافیست: محمد صابر شیخ رضایی
چاپ: دیدگاه
شمارگان:  ۵۰۰۰  
مشخصات فنی:‌ اندازه (۵۰*۷۰) / کاغذ گلاسه ۱۳۵ گرم

اپلیکیشن «ماه کتاب» 
اپلیکیشن «ماه کتاب» با هدف ترویج کتاب و فرهنگ کتابخوانی و جریان سازی در این خصوص تولید شده است. در این اپلیکیشن هر ماه یک کتاب معرفی می‌شود و کاربران می‌توانند از طریق این برنامه فایل دیجیتالی کتاب را خریداری و پس از مطالعه آن در پایان هر ماه، در مسابقه کتابخوانی شرکت کنند. 

ارائه اطلاعات درباره کتاب و نویسنده و امکان گفت‌وگوی کاربران در این باره، ایجاد پوستر «من این کتاب را خوانده‌ام» با تصویر کاربر برای انتشار در فضای مجازی، مشاهده تعداد افراد شرکت‌کننده در هر دوره، ارسال دعوت‌نامه به دوستان، آرشیو کتاب‌های دیجیتالی خریداری شده، تنظیم زمان مطالعه روزانه و یادآوری، ارائه پیشنهاد کتاب و امکان رأی دادن به کتاب‌های پیشنهادی تأییدشده، اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای فرهنگی شهر تهران پیرامون کتاب معرفی شده از امکانات این اپلیکیشن است.

این برنامه همزمان با معرفی و مسابقه کتابخوانی «وقتی مهتاب گم شد» از فروردین ماه ۹۶ منتشر شده است.

برنامه‌نویسی: شرکت مطهر نت 
گرافیست: محمد اسحاقیان

فلش کارت نوروز
مجموعه فلش کارت نوروز با نگاه طنز و به شیوه کاریکاتور و جملات کوتاه به پنج موضوع احسان، صله رحم، ساده زیستی، پاکیزگی و مهربانی می‌پردازد. محتوای این محصول در سال ۹۲ تولید شده و به مناسبت ویژه‌برنامه فرهنگسرای نوروز ۹۶ با طراحی جدید بازتولید شده است.  

گرافیست: محمد اسحاقیان
چاپ: الوندپویان
شمارگان:  ۵۰۰۰۰  
مشخصات فنی: اندازه (۱۴*۷۰) / کاغذ گلاسه ۱۳۵ گرم / همراه با پرفراژ

کارت پستال «تهران شهر من»
مجموعه ۶ تایی کارت پستال «تهران شهر من» با هدف معرفی دیدنی‌های تهران و به ضمیمه کارت هدیه عضویت رایگان یک ساله کتابخانه‌های تهران تولید و در بین مخاطبان برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نوروز ۹۶ توزیع شده است.

عکاس:  طاها ناگهی
گرافیست: محمد اسحاقیان
چاپ: دیدگاه
شمارگان:  ۳۰۰۰۰
مشخصات فنی:‌ اندازه (۱۴*۲۰) / کاغذ گلاسه ۲۵۰ گرم / سلفون

کارت پستال «من شهرم را دوست دارم»
مجموعه ۱۳ تایی کارت پستال «من شهرم را دوست دارم» با هدف معرفی دیدنی‌ها و جریان زندگی در شهر تهران تولید و در بین مخاطبان برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در نوروز ۹۶ توزیع شده است. 

عکاس: طاها ناگهی
گرافیست: محمد اسحاقیان
چاپ: دیدگاه
شمارگان:  ۳۰۰۰۰
مشخصات فنی:‌ اندازه (۱۴*۲۰) / کاغذ گلاسه ۲۵۰ گرم / سلفون

بروشور راهنمای فرهنگسرای نوروز
مرحله دوم ویژه‌برنامه فرهنگسرای نوروز که در نوروز ۹۶ توسط سازمان فرهنگی برگزار شد، شامل ارائه خدمات فرهنگی توسط فرهنگسراها، کتابخانه‌ها، نگارخانه‌ها، برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح در بوستان‌ها و مناطق پرتردد و... بوده است که به منظور اطلاع مخاطبان و شهروندان، اطلاعات مربوط به زمان و مکان برنامه‌ها در این بروشور گردآوری و توزیع شده است.

گرافیست: محمد اسحاقیان
چاپ: دیدگاه
شمارگان:  ۵۰۰۰  
مشخصات فنی:‌ اندازه (۵۰*۷۰) / کاغذ تحریر

بروشور «وقتی مهتاب گم شد» 
این بروشور به بهانه برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «وقتی مهتاب گم شد» که به تازگی رهبر معظم انقلاب بر آن تقریظ فرموده‌اند، تولید شده و در بین کاروان‌های راهیان نور شهرداری تهران توزیع شده است. در این بروشور اطلاعاتی پیرامون کتاب و نویسنده ارائه شده و روش‌های شرکت در مسابقه کتابخوانی و همچنین مسابقه عکس و دلنوشته «با این ستاره‌ها» بیان شده است.

گرافیست: محمد اسحاقیان
چاپ: دیدگاه
شمارگان:  ۲۰۰۰۰
مشخصات ظاهری: اندازه (۱۵*۵۰) / کاغذ گلاسه ۲۰۰ گرم

نظر شما