شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۵۲
کد خبر: ۹۱۹۹۷
|
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
فرهنگسرای اشراق همزمان با آغاز سال نو همراه با فعالیت های متنوع فرهنگی هنری و استراحتگاه نوروزی تا کنون میزبان بیش از دوهزار نفر از شهروندان تهرانی و مسافران نوروزی شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ این  برنامه‌ها با هدف امکان استفاده و بهره‌مندی شهروندان و همچنین مسافران نوروزی از امکانات رفاهی ،تفریحی، فرهنگی و هنری است. 
غرفه های فرهنگی هنری مانند: نمایشگاه کتاب ، ورزش و سلامتی ،قرآن بخوانید ،هدیه بگیرید ،ساخت کارت پستال و عروسک عمو نوروز ، سرگرمی‌های قرآنی ،رادیو بهار اشراق ، کودک خلاق و...از ساعت ۱۴  تا ۱۹  نیز از سوم تا ۱۲  فروردین ماه به شهروندان  خدمات ارائه می دهند .

از دیگر فعالیت های فرهنگسرای نوروز می توان به استخر و سونای اشراق، سینما اشراق در دوسالن گلبانگ و باران در سانس های مختلف از ساعت ۱۱  تا ۲۱  نمایش فیلم های روز  است .
استفاده از وسایل بازی کودکان در فضایی کاملا شاد و سرسبز بهاری همراه با خانواده از دیگر امکانات موجود در فرهنگسرای اشراق در نوروز است. 

از دیگر خدمات فرهنگسرای اشراق در نوروز «استراحتگاه نوروزی اشراق» در فضایی بالغ بر 200 متر مربع و در فضایی مستقل در هشت اتاق با امکانات ویژه رفاهی از ساعت ۸ تا ۲۰ در خدمت مسافران نوروزی است . .
  
علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از برنامه فوق  به نشانی : فلکه دوم تهرانپارس ، خیابان جشنواره ، فرهنگسرای اشراق مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن :77354735 تماس بگیرند.

نظر شما