پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۳
کد خبر: ۹۲۰۳۳
|
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
نمایشگاه عکس «سحر کرباسی» از جاذبه های جنوب هندوستان، شنبه ۱۹ فروردین ساعت ۱۶ در گالری دو نگارخانه پردیسان فرهنگ‌سرای فردوس افتتاح می‌شود.
جاذبه های «سرزمین هندوستان» در نگارخانه پردیسانبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه عکس سحر کرباسی از ۲۰ تا ۳۰ فروردین ماه ساعت ۹ تا ۱۸ پذیرای عموم شهروندان هنردوست است.

 در این نمایشگاه تصاویری از طبیعت، معماری، فرهنگ و آداب رسوم جنوب هند که حاصل سفر یک ماهه این بانوی هنرمند به شهرهایی چون می سور، بنگلور، بمبی و گوآ است، به نمایش گذاشته خواهد شد.
 
سحر کرباسی فوق لیسانس مهندسی معماری و پایه دو نظارت و طراحی نظام مهندسی است که شرکت در کارگاه‌های  چهارمین هفته بین المللی طراحی ای ام یو قبرس با حضور کامران نادر افشار در سال ۱۳۹۳، عکاسی معماری یزد در سال ۱۳۹۲، عضو گروه برگزار کننده کارگاه هنر سلفی (صدا، روح، فضا) در ششمین هفته طراحی بین المللی ای ام یو در سال ۱۳۹۳،  همچنین ارایه مقاله در کنفرانس های اروپایی ۲۰۱۶ استانبول با موضوع «تعامل بین معماری مدرن و سنتی»  و ... در پرونده فعالیت های هنری وی به چشم می خورد.

 علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44000203 تماس بگیرند.
نظر شما