پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۵۵
کد خبر: ۹۲۰۴۴
|
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
میرزایی نیکو با تاکید بر اینکه رشادت‌ها و از خودگذشتگی های مدافعان حرم باید به صورت برجسته عنوان شود گفت: اطلاع رسانی در خصوص رشادت‌های این عزیزان وظیفه رسانه هاست که متاسفانه آن طور که باید و شاید در این زمینه اطلاع رسانی نکرده اند.
نماینده مجلس:اطلاع رسانی درباره رشادتهای مدافعان حرم وظیفه رسانه هاستبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، قاسم میرزایی نیکو  عضو کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس شورای اسلامی به تشریح اهمیت رشادت‌های مدافعان حرم پرداخت و گفت: تصور اینکه یک نفر به این اندازه از درک و فهم برسد که بداند حریم اسلام کجاست و چه کسانی به بهانه اسلام آبروی اسلام را می برند و به این نتیجه برسد که زمان جهاد علیه این افراد فرا رسیده است، درکی است که قابل تقدیر و تشکر است.

وی با انتقاد از کسانی که مدافعان حرم را به افرادی با تفکرات دنیوی متهم می کنند، گفت: آیا غیر از این است  که هر انسانی با تفکر مادی هدف از کسب درآمد را هزینه کردن در همین دنیا می داند؟ این در حالی است که مدافعان حرم از همان لحظه که تصمیم می گیرند به مرزها اعزام شوند، دست از جان می شویند و دنیا در پیش چشمشان بی ارزش می شود و آخرت را ملاک قرار می دهند.

میرزایی نیکو با تاکید بر اینکه رشادتها و از خودگذشتگی های مدافعان حرم باید به صورت برجسته عنوان شود گفت: اطلاع رسانی در خصوص رشادتهای این عزیزان وظیفه رسانه هاست که متاسفانه آن طور که باید و شاید در این زمینه اطلاع رسانی نکرده اند.

وی با تقدیر از جشنواره مدافعان حرم که از سوی فرهنگ‌سرای رسانه برگزار می شود گفت: به نظر می رسد که یک نهادی وظیفه گرامیداشت این عزیزان را بر عهده گرفته است. اما این کفایت نمی کند و دیگر دستگاه‌ها و رسانه‌ها نیز باید به یاری این فرهنگسرا بشتابند که جشنواره ای در خور شان مدافعان حرم برگزار شود.

نماینده دماوند و فیروزکوه حرکت مدافعان حرم را گامی در جهت ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: افرادی که با این هدف بزرگ در مسیری مقدس گام بر می دارند، نباید مورد کم لطفی قرار بگیرند. به همین دلیل لازم است مراسم گرامیداشتی در خور شان این عزیزان برگزار شود. چه آن هنگام که برای این هدف مقدس اعزام می شوند وچه زمانی که به وطن باز می گردند یا زمانی که شهید می شوند.

اولین جشنواره رسانه ای شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت با موضوع دفاع از حریم اهل بیت(ع) در سوریه و عراق، شهدای مدافع حرم، تشیع بدون مرز، مبارزه رسانه ای با استکبار و بوق‌های داخلی و خارجی توسط  فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه های اجتماعی، برگزار می شود.
 
این جشنواره از ۱۳ بهمن شروع شده است و علاقه‌مندان  تا پایان فروردین مهلت دارند، آثار خود را از طریق نشانی پست الکترونیک  resaneh.jashnvare@gmail.com به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

اولین جشنواره رسانه ای شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت نیز ۳ خرداد در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار می‌شود.
نظر شما