جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۶
کد خبر: ۹۲۰۴۶
|
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
نشست های نقد و بررسی داستان های کوتاه در قالب ویژه برنامه « عصرانه کتاب » پنج‌شنبه هر هفته با حضور علاقمندان به حوزه داستان نویسی و اعضای کانون های ادبی ساعت ۱۶ در فرهنگ‌سرای اخلاق برگزار می‌شود.
«عصرانه کتاب» سلسله جلسات نقد و بررسی داستان های کوتاهبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، زهره حبیب اله پور رییس کتابخانه اخلاق با توجه به آموزش مبانی داستان نویسی، تبیین الفبای نگارش و آموزش عناصر داستان نویسی در سنوات گذشته گفت: در قالب سلسله کارگاه های « عصرانه کتاب » مطالبی از جمله زاویه دید در داستان، شخصیت پردازی، فضا سازی با حضور اعضای کانون ادبی، زنگ داستان و علاقمندان به داستان نویسی با حضور ابوالفضل درخشنده نویسنده، مدرس، منتقد ادبی و مولف ۸ عنوان کتاب در زمینه آموزش داستان نویسی برگزار می شود .

 در این جلسات، پس از تدریس مقدمات داستان نویسی، داستان های کوتاه شرکت کنندگان و اعضای کانون، توسط مدرس دوره نقد و بررسی می شود و داستان طبق نظر منتقد توسط نویسنده ویرایش می شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این جلسات می‌توانند به فرهنگ‌سرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب پارک گلزار مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با کتابخانه اخلاق با شماره تلفن 33312303 تماس بگیرند. 

نظر شما