جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۱
کد خبر: ۹۲۰۴۹
|
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
موسسه تصویر شهر با فیلم «ماجرای نیمروز»، «ماجان» و «ایستگاه اتمسفر» در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور دارد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم‌های «ماجرای نیمروز»، «ماجان» و «ایستگاه اتمسفر» از تولیدات این موسسه که سال گذشته نیز در جشنواره فیلم فجر حضور داشتند، در بخش نمایش‌های بازار در سی و پنجمین جشنواره جهانی فجر برای مهمانان خارجی، خریداران و نمایندگان جشنواره‌‌‌های بین‌المللی نمایش داده می‌شود.
 
«ماجرای نیمروز» دومین ساخته بلند محمدحسین مهدویان به تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی، سال گذشته توانست جایزه بهترین فیلم از نگاه ملی و از نگاه تماشاگران را کسب کند. این فیلم همچنین توانسته است در بین فیلم‌های اکران نوروزی امسال به خوبی دیده شود و مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد.
 
«ماجان» به کارگردانی رحمان سیفی آزاد و تهیه کنندگی محمد مهدی عسگرپور است که مهتاب کرامتی و فرهاد اصلانی بازیگران اصلی آن هستند.
 
«ایستگاه اتمسفر» اولین ساخته بلند مهدی جعفری است که علیرضا قاسم خان تهیه کنندگی آن را برعهده دارد و بازیگرانی چون: محسن کیایی، رویا افشار، آناهیتا افشار، ژاله صامتی و سوگل قلاتیان در آن ایفای نقش کرده اند.
 
سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر،  یکم تا هشتم اردیبهشت ماه سال جاری (۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.
نظر شما