سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۱۶
کد خبر: ۹۲۰۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
با هدف تبیین « اهمیت نماز در زندگی »، سلسله نشست های « نردبان آسمانی » یکشنبه های هر هفته ساعت۱۵ در فصل بهار از ۲۰ فروردین با حضور فروغ نیلچی زاده استاد حوزه و دانشگاه در فرهنگ‌سرای اخلاق برگزار می‌شود.
«نردبان آسمانی» سلسله نشست‌هایی با رویکرد اهمیت نماز در زندگیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سلسله نشست‌های «نردبان آسمانی»  با موضوع اهمیت نماز در زندگی و تبیین آن با سرفصل های نقش نمازدر زندگی، نقش سبک زندگی در نماز، خواندن نماز یا اقامه نماز ، اثرات مثبت نماز در زندگی هر فرد با بهره گیری از احادیث و روایات بزرگان و ائمه اطهار توسط فروغ نیلچی‌زاده، استاد حوزه و دانشگاه روزهای یکشنبه هر هفته از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود .
 
این سلسله نشست‌ها که از سال ۱۳۸۹ در این مرکز فرهنگی با حضور بانوان تشکیل می‌شود در سال‌های گذشته با عنوان‌هایی از جمله تفکر برتر، خلوت دل، حدیث زندگی، قرآن باوری قرآن یاوری، مهدی باوری مهدی یاوری و روایت راه با موضوعاتی نظیر مهارت‌های معنوی در سختی‌ها و بلایا، احساس نیاز به مذهب و معنویت، اصلاح رفتار، فرار از خطرات و پناه آوردن به خدا، انصاف، صبر و ... برگزار شده است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و حضور در این نشست‌ها می توانند با شماره تلفن ۳۳۳۵۳۶۰۰ تماس بگیرند، فرهنگ‌سرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است. 

نظر شما