پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۲
کد خبر: ۹۲۱۱۰
|
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷
هنرمند پیشکسوت کاریکاتوریست:
جواد علیزاده هنرمند پیشکسوت کاریکاتوریست در گفت‌وگو با رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری توجه به هنرمندان تمام شاخه‌های هنری و عملکرد فراجناحی را از ویژگی‌های مثبت این سازمان دانست و خواستار حمایت بیشتر از هنرمندان برای دوام بیشتر در کارهایشان شد.
سازمان فرهنگی هنری فراجناحی عمل می‌کند
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جواد علیزاده که ۲۰فروردین‌ماه در دیدار نوروزی هنرمندان با مسئولان سازمان فرهنگی هنری حضور داشت، دید و بازدید هنرمندان با یکدیگر را فرصت مغتنمی برای آشنایی با یکدیگر دانست. وی با اشاره به اقدامات مثبت سازمان فرهنگی هنری بیان کرد: کم و بیش در جریان برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری هستم. برگزاری ویژه برنامه تولد ماه از برنامه‌های خوب سازمان فرهنگی هنری است که سال گذشته شامل حال خودم هم شد. از نظر من یکی از ویژگی‌های مثبت این سازمان دور بودن از باندبازی‌های رایج و فراجناحی عمل کردن است. 
 
وی ادامه داد: هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی نسبت به بقیه شاخه‌های هنری وضعیت اقتصادی چندان خوبی ندارند. افراد جامعه خیلی کمتر آنها را می‌شناسند و حتی از نظر درآمدی هم دچار مشکلاتی هستند. خوب است که شهرداری‌ها در حمایت از هنرمندان آثارشان را بخرند و یا به طور غیر مستقیم درآمدزایی کنند تا این هنرمندان بتوانند در حوزه کاری خود بیشتر دوام بیاورند. 
 
دیدار نوروزی هنرمندان با مسئولان سازمان فرهنگی هنری به مناسبت گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی شامگاه ۲۱ فروردین‌ماه در باغ موزه هنر ایرانی برگزار شد.

مطالب مرتبط
برچسب ها: ۳۶۴۳
نظر شما