چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۴
کد خبر: ۹۲۱۳۳
|
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
فرهنگ‌سرای فردوس پنجشنبه ۲۴ فروردین‌ماه همزمان با سالروز وفات جانگداز عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری (س) با برگزاری محفل معنوی «روضه عشق» میزبان خانواده شهدا و جمعی از دوستداران اهل بیت (ع) می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محفل معنوی «روضه عشق» به مناسبت وفات حضرت زینب کبری (س) روز پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه ساعت ۹ در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود. در این محفل معنوی زیارت پرفیض عاشورا با حضور جمعی از شهروندان و خانواده معزز شهدای منطقه قرائت می‌شود و در ادامه کارشناس برنامه از نقش آن بزرگوار در زنده نگه داشتن قیام عاشورا سخن خواهد گفت.
 
تبیین فضایل، مکارم و ویژگی‌های حضرت زینب (س)، بررسی صفت صبر آن حضرت، نقش حمایتی حضرت در ادامه قیام عاشورا، سیره و زندگانی حضرت زینب (س) و... از جمله موضوعاتی است که در این برنامه به آن پرداخته می‌شود.
 
سلسله محافل معنوی «روضه عشق» پنجشنبه‌های هر هفته ساعت ۹ با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و در راستای تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این محفل معنوی می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرند.

نظر شما