شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۶
کد خبر: ۹۲۱۳۹
|
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
فرهنگ‌سرای گلستان روز پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه در برنامه «در کوی نیکنامان» میزبان خانواده و خواهر شهید حسین امیدواری خواهد بود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای گلستان در سال جدید با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی، باورهای دینی، ایجاد روحیه دفاع و شهادت در میان شهروندان، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و بیان مواضع فکری و عقیدتی شیعه اقدام به برگزاری ویژه‌برنامه «در کوی نیکنامان» خواهد کرد.

ویژه‌برنامه این هفته به مناسبت تقارن با وفات حضرت زینب (س) با حضور خواهر شهید حسین امیدواری از شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.
  
این مراسم با قرائت زیارت عاشورا و روضه‌خوانی و مداحی محمدباقر ربیعی ذاکر اهل بیت (ع) آغاز خواهد شد و در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر سنگی از خانواده شهید تجلیل می‌شود.

شهید حسین امیدواری در ۲۱ دی ماه سال ۹۴ در دفاع از حرمین شریفین و در غائله خان طومان به شهادت رسید.

«در کوی نیکنامان» هر هفته پنجشنبه‌ها ساعت ۷:۳۰ با حضور خانواده گرامی شهدا در فرهنگسرای گلستان برپا می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ تماس بگیرند.

نظر شما