جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۴۳
کد خبر: ۹۲۱۶۹
|
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
یک بازیگر پیشکسوت در گفت‌وگو با رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به مجموعه فعالیت‌های فرهنگسراها در شهر تهران گفت: این سازمان سهم بزرگی در ارتقای هنر دارد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دیدار صمیمانه جمعی از هنرمندان با مسئولان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران روز یکشنبه ۲۰ فروردین ماه همزمان با گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی با حضور بیش از ۱۰۰ هنرمند از رشته‌های گوناگون در باغ موزه هنر ایرانی برگزار شد. 
 
بیوک میرزایی، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در حاشیه این دیدار با اشاره به ارتباط خوب سازمان فرهنگی هنری با هنرمندان گفت: یک نمونه از کارهایی که سازمان فرهنگی هنری برای ارتباط با هنرمندان انجام می‌دهد، برپایی همین نشست‌هاست که باعث دیدار هنرمندان با یکدیگر می‌شود و همین دیدارها باعث ایجاد همکاری‌های هنری می‌شود. 
 
وی افزود: سازمان فرهنگی هنری سهم بزرگی در ارتقای هنر دارد و با شناختی که من از رییس سازمان دارم، ایشان مشوق هنرمندان است و به شکل‌های گوناگون به آنها کمک و همیاری می‌کند. جالب است که دکتر صلاحی دیدارهایی زیادی با هنرمندان دارد و به خوبی آنها را می‌شناسد. آرزو می‌کنم تلاش ایشان به ثمر بنشیند. 
 
میرزایی به همکاری با سازمان فرهنگی هنری اشاره کرد و گفت: من چندین بار در فرهنگسراها دوره آموزشی فن بیان و مهارت هنرپیشگی برگزار کرده‌ام. مهارت خیلی ضروری و به‌دردبخوری است که هر چه بیشتر آموزش داده شود، بهتر است. هنرمندان هم از بیکاری و انفعال در می‌آیند و مشغول به کار می‌شوند. این ارتباط خیلی خوب است و باعث می‌شود تعداد زیادی از هنرجوها به شکل درست آموزش ببینند. 

مطالب مرتبط
نظر شما