پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۵۸
کد خبر: ۹۲۱۷۰
|
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
رسول نجفیان در حاشیه دیدار نوروزی هنرمندان با مسئولان سازمان فرهنگی هنری ابراز امیدواری کرد در سال جدید برنامه‌هایی در حوزه ادبیات فارسی اجرا شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دیدار صمیمانه جمعی از هنرمندان با مسئولان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران روز یکشنبه ۲۰ فروردین ماه همزمان با گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی با حضور بیش از ۱۰۰ هنرمند از رشته‌های گوناگون در باغ موزه هنر ایرانی برگزار شد. 
 
رسول نجفیان، هنرمند شناخته‌شده در حاشیه این نشست درباره سیاست‌های سازمان فرهنگی هنری در سال جدید برای ارتقای هنر گفت: همان طور که از قبل هم به لطف مجموعه سازمان فرهنگی هنری به همین شکل بوده، خوب است در سال جدید هم یک سری برنامه در حوزه ادبیات ارزشمند فارسی اجرا شود. خوشبختانه در سال گذشته برنامه شاهنامه‌خوانی من در فرهنگسراها نضج گرفته است و کارهای نمایشی نیز در فرهنگسراها از رونق خوبی برخوردار بوده است.
 
وی اضافه کرد: حتی زمانی که من پیگیر برگزاری برنامه نبوده‌ام، خود مسئولان سازمان فرهنگی هنری پیگیر بوده‌اند که کارهای ارزشمند هویتی انجام شود. به ویژه با فضاهایی مانند پردیس تئاتر تهران که به تازگی ایجاد شده و باید هزینه‌هایی هم انجام شود که هنرمندان بیایند در آنجا کار کنند. من امیدوارم این عزیزان با تندرستی و سلامتی پیگیر همین برنامه‌هایی باشند که از پیش سیاستش را چیده‌اند و به ویژه کارهای نمایشی و هنری که تحت تأثیر ادبیات ماست، برقرار شود و ما هم گوشه‌ای از کار را بگیریم.
 
وی به شیوه‌های مناسب ارتباط با هنرمندان اشاره کرد و افزود: روز به روز باید هنرمندان پیشکسوت و صاحب سبک را دعوت کنند، به ویژه هنرمندانی که گوشه‌گیر شده‌اند. دکتر صلاحی به شدت پیگیر این قضیه هستند و با همین هدف برنامه چهارشنبه‌های هنر را برگزار می‌کنند. امیدوارم بتوانند هنرمندان خانه‌نشین را از انزوا در آورند و روز به روز از آنها بیشتر استفاده شود، چون حیف است که این هنرمندان بیکار بمانند.

نظر شما