پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۸
کد خبر: ۹۲۲۰۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
کتابخانه بوستان نرگس برگزار می‌کند
سلسله کارگاه‌های آموزشی «مادران آفتاب» با موضوع فرزندپروری و با حضور بانوان علاقه‌مند در کتابخانه بوستان نرگس برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کتابخانه بوستان نرگس سلسله کارگاه‌های آموزشی «مادران آفتاب» با موضوع فرزندپروری را با حضور بانوان علاقه‌مند برگزار می‌کند. این ویژه‌برنامه  به صورت هفتگی در فصل بهار برگزار می‌شود و طی آن مادران با اصول فرزندپروری و همچنین با کتاب‌های مناسب برای تربیت فرزند آشنا می‌شوند.

در این برنامه همچنین بانوان دور هم جمع می‌شوند و با گپ و گفت صمیمی از تجربیات همدیگر برای زندگی بهتر استفاده می‌کنند.

این نشست‌های کارگاهی و مشاوره‌ای به صورت تخصصی و کاربردی در زمینه فرزندپروری و شیوه‌های صحیح تربیت فرزندان و همچنین تبدیل خانه به محیطی آرام و امن برای پرورش فکری و ذهنی کودکان برگزار می‌شود. در این نشست‌ها درباره اهمیت مطالعه و راه‌های علاقه‌مند کردن بچه‌ها به کتابخوانی و تأثیر آن بر خانواده و تربیت فرزندان نیز صحبت می‌شود و کارشناس برنامه در انتهای نشست به سؤالات شرکت‌کنندگان پاسخ می‌دهد.

نشست‌های کارگاهی «مادران آفتاب» سه‌شنبه هر هفته میزبان مادران است و علاقه‌مندان می‌توانند سه‌شنبه  ۲۹ فروردین از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در کتابخانه بوستان نرگس به نشانی بزرگراه آیت‌الله سعیدی، چهارراه یافت‌آباد، بلوار معلم، خیابان شهید آقایی شمالی، خیابان شهدای دانش‌آموز، خیابان یاسر، خیابان قائم (عج)، بوستان نرگس در این برنامه شرکت کنند.

نظر شما