شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۲۰
کد خبر: ۹۲۲۰۷
|
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
به اطلاع می‌رساند سومین نشست علمی از سلسله نشست‌های مرتبط با همایش ارتقای محصولات فرهنگی روز سه‌شنبه ۲۹ فروردین برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سومین نشست علمی تخصصی مرتبط با همایش ارتقای محصولات فرهنگی با موضوع «الگوی افزایش تقاضا برای ارتقای کیفیت محصولات فرهنگی» توسط گروه فرهنگ پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در مرکز مطالعات فرهنگی شهر تهران برگزار می‌شود.
 
در این نشست علمی تخصصی که در ارتباط با همایش ارتقای کیفیت محصولات و فعالیت‌های فرهنگی برگزار می شود دکتر حسن بنیانیان رئیس کمیسیون فرهنگی و پیوست‌نگاری فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ارائه طرح  «الگوی افزایش تقاضا برای ارتقای کیفیت محصولات فرهنگی» خواهد پرداخت. همچنین در این خصوص حجت الاسلام دکتر محمد رضا بهمنی مدرس حوزه و دانشگاه و مهدی جمشیدی عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نقد موضوع خواهند پرداخت.

دبیری نشست علمی نیز بر عهده جناب آقای امیر اسماعیلی خواهد بود. این نشست روز سه‌شنبه ۲۹ فروردین ماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ در مرکز مطالعات فرهنگی شهر تهران واقع در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر شمالی، بن بست مهربان برگزار می‌شود. از علاقه‌مندان برای حضور در این نشست علمی دعوت به عمل می‌آید.

مطالب مرتبط
نظر شما