پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۴۳
کد خبر: ۹۲۲۱۰
|
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۴ برنامه‌‌های فرهنگی هنری این منطقه در فصل بهار را تشریح کرد.
اعلام برنامه های فرهنگی هنری منطقه چهار در فصل بهار‎به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، علیرضا زند وکیلی گفت: فصل بهار، فصل شکوفایی و طراوت و تازگی است این مدیریت همزمان با فصل بهار با ۱۰۸ عنوان برنامه و ۳۰۹ اجرا برنامه‌های شاد، متنوع برای شهروندان در نظر گرفته است.
 
وی با اشاره به اهم برنامه‌‌های فرهنگی هنری منطقه چهار افزود: این برنامه‌ ها با هدف ارتقای روحیه همدلی و مهربانی، تکریم زندگی، تحکیم خانواده و با تاکید بر هویت اسلامی – ایرانی برای شهروندان برنامه‌ریزی شده است.
  
علیرضا زند وکیلی اظهار داشت: فرهنگسرای اشراق با افتتاح پارک کتابخانه کودک زمینه لازم جهت حضور خانواده‌ها به همراه کودکان را در فضایی مناسب فراهم آورده است. که خانواده‌ها بتوانند در کنار کودک دلبند خود تجربه ای جدید را به دست آورند. در پارک کتابخانه کودک سعی شده است کودک از نزدیک با مفاهیم آشنا شده و با مربی به تجارب جدیدی دسترسی پیدا کند و با انجام کارهای عملی به توانمندی‌های کودک و مهارت های وی افزوده شود.

وی افزود: سینما اشراق با داشتن دو سالن گلبانگ و باران در فصل بهار با اکران  فیلم های روز در خدمت شهروندان عزیز شرق تهران است.
 
رئیس فرهنگسرای اشراق تصریح کرد: جشنواره گل و گلاب،  پاتوق فرهنگی و مذهبی جوانان در قالب برنامه هایی با موضوعات محافل ادبی و شعرخوانی، کارگاه داستان نویسی، فیلم سازی و نقد فیلم، کارگاه های آموزشی تربیت کودکان و کارگاه های روانشناسی، مشاوره خانواده، کلاسهای آموزشی، کرسی های تلاوت قران، مراسم پرفیض هفتگی زیارت عاشورا با عنوان در حریم نور، تجلیل از نخبگان و پیشکسوتان عرصه فرهنگی «روز فرهنگ»، دوشنبه های قرآنی، چشم انتظار دوست، غبارروبی مزار شهدا و قرائت وصیت نامه شهدا، دیدار با خانواده معزز شهدا، برپایی نمایشگاه‌های هنری نگار خانه آفرینش نقش ،نسیم مطهر و... از سوی اجرا خواهد شد.

زند وکیلی اضافه کرد: با توجه به فضاهای مجازی و حضور مردم در این فضاها سعی شده است در بخش رسانه های مجازی نیز از طریق همایش ها ، دوره های آموزشی و... گامی موثر برداریم و شهروندان با آسیب ها ، فرصت ها و تهدیدات فضای مجازی بیشتر آشنا شوند.

زند وکیلی در پایان گفت: مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۴ سعی دارد با ارائه خدمات فرهنگی هنری روزهای بهاری دل انگیزی را برای شهروندان رقم یزند.
نظر شما