شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۶
کد خبر: ۹۲۲۴۲
|
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ با هدف افزایش سطح دانش شهروندی، منطبق با نیازهای مخاطبان اقدام به راه‌اندازی مدرسه تئاتر در مراکز فرهنگی هنری منطقه کرده است.
آغاز فعالیت مدرسه تئاتر در مراکز فرهنگی هنری منطقه ۵به گزارش رسنه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدرسه تئاتر در ادامه فعالیت موفق خود در سال گذشته، همزمان با فرا رسیدن سال ۹۶ نیز با هدف آموزش هنرجویان و هنرمندان جوان و نوجوان تئاتر در زمینه‌های مختلف این هنر در مراکز فرهنگی هنری منطقه پنج فعال می‌باشد.
 
در این مدرسه پنجشنبه‌های هر هفته دوره‌های آموزش تئاتر کودک (۵ تا ۱۴ سال)، کارگرانی (۲۰ سال به بالا)، نمایش‌نامه نویسی (۱۰ تا ۱۴ سال و ۱۹ سال به بالا)،‌ و نمایش‌نامه خوانی (۹ تا ۱۳ سال و ۲۰ سال به بالا) با حضور علی بیگدلی کارشناس ارشد کارگردانی تئاتر برگزار می‌شود.
 
نیکا ناطقی از هنرجویان مدرسه تئاتر منطقه ۵ در مسابقات فرهنگی هنری (هنرهای نمایشی) منطقه پنج آموزش و پرورش، مقام نخست در قصه‌گویی و همچنین مقام دوم در رشته بازیگری را از آنِ خود کرده است.
 
علاقه‌مندان برای ثبت‌‌نام و اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و یا با شماره ۴۴۰۸۱۰۲۸ تماس بگیرند.
نظر شما