چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۷
کد خبر: ۹۲۲۵۰
|
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
نگارخانه پردیسان فرهنگ‌سرای فردوس مجموعه‌ای دیدنی از آثار نقاشی کودکان را در قالب نمایشگاهی با عنوان «نقاشان کوچک» به نمایش می‌گذارد.
«نقاشان کوچک» به فردوس می‌آیند
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه نقاشان کوچک دربرگیرنده آثار هنرجویان کارگاه هنری مداد رنگی به سرپرستی سمیه مرادی شنبه دوم اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵ در نگارخانه پردیسان گشایش می‌یابد.
 
هدف از برگزاری این نمایشگاه آموزش چگونگی استفاده از رنگ و نقاشی در کنارهم برای تقویت قدرت تخیل، تفکر انتزاعی و خلاقیت کودکان است که ضمن رشد فکری موجبات تقویت هوش هیجانی- حرکتی می‌تواند موجب افزایش مهارت‌های زندگی در کودکان شود.
 
سمیه مرادی سرپرست این کارگاه هنری دانش‌آموخته رشته طراحی فرش از دانشگاه هنر و معماری است که به مدت ۱۰ سال به صورت تخصصی در رشته نقاشی کودک و نوجوان با کانون فکری کودک و نوجوان همکاری دارد. وی هم اکنون در کارگاه شخصی خود با عنوان مداد رنگی به صورت تخصصی به کودکان و نوجوانان آموزش می‌دهد.
 
علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه آثار این هنرمندان کوچک می‌توانند تا ۱۳ اردیبهشت‌ماه ساعت ۹ تا ۱۸ به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۰۰۲۰۳ تماس بگیرند.
نظر شما