چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۳۳
کد خبر: ۹۲۲۶۵
|
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
با نمایش فیلم مستند «آقای هرتز» برگزار می‌شود؛
جشن هفتاد و هفتمین سالگرد تولد رادیو با همکاری وب سایت «هنرلند»، ماهنامه «مدیریت ارتباطات» فصلنامه «سرزمین هنر» و فرهنگ‌سرای ارسباران ۳ اردیبهشت ساعت ۱۸:۳۰ با حضور هنرمندان و پیشکسوتان رادیو برگزار می‌شود.
جشن هفتاد و هفتمین سالگرد تولد رادیو در ارسباران برگزار می‌شودبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «ارمغان اردیبهشت» ویژه‌برنامه گرامیداشت هفتادوهفتمین سالگرد تاسیس رادیو به همراه تجلیل از پیشکسوتان رادیو ۳ اردیبهشت ساعت ۱۸:۳۰ در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.

 رادیو چهارم اردیبهشت ۱۳۱۹ هجری شمسی به طور رسمی در تهران فعالیت خود را آغاز کرد. این رسانه که آهسته و شیرین در قلب مردم ایران جا گرفت از کودتای ۲۸ مرداد تا پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی تا آزادی اسرا، عید نوروز تا محرم و رحلت امام (ره)، وقایع تلخ و شیرین، جشن‌ها و سوگواری‌ها همدم و همراه مردم ایران بود.

رادیو در هفتاد و هفت سال عمر پر بارش فراز و نشیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشت اما همیشه استوار و پویا  ایستاد و درخشید تا بگوید ما را دوست دارد. 

نمایش فیلم مستند «آقای هرتز» با حضور صادق داوری‌فر کارگردان فیلم و تجلیل از پیشکسوتان رادیو بخش‌هایی از این برنامه است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱ تماس بگیرند.

نظر شما