پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۵
کد خبر: ۹۲۲۷۳
|
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
در قالب طرح «کاسب؛ حبیب خدا»
به منظور ارتقای فرهنگ وجدان کاری، امانت داری، کسب درآمد و رزق حلال «اکبر کهن زاده» نانوای محله شکوفه در قالب ویژه برنامه «کاسب؛ حبیب خدا» یکشنبه ۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ طی مراسمی با حضور مسئولان محلی و اقشار مختلف مردم در محل کار خود تجلیل می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در ادامه اجرای طرح «کاسب؛ حبیب خدا» با هدف ارتقای فرهنگ وجدان کاری و کسب در آمد حلال و همچنین ارتقای نقش اصناف و بازاریان در بهبود تعامل با مدیریت شهری، «اکبر کهن زاده» کاسب برگزیده محله شکوفه با سابقه ۲۲ ساله در شغل نانوایی تجلیل می‌شود.

در این طرح تا پایان فصل بهار ۶ کاسب نمونه ۶ ناحیه منطقه چهارده در مراسمی با حضور مسئولان محلی و منطقه ای و شهروندان، با اهدای هدیه و لوح تکریمی به وی تجلیل می‌شوند.
 
سال گذشته در ویژه برنامه «کاسب؛ حبیب خدا» ۲۱ کاسب نمونه محلات منطقه چهارده در محل کار خود در مراسم جداگانه تجلیل شدند که در این طرح واحدهای صنفی «سوپر مارکت»، «مواد پروتئینی» و «نانوایان»  بر اساس شاخصه‌هایی از جمله دین داری، امانت داری، انصاف و نوع دوستی، مردم داری، راستگویی، تکریم مشتری، اخلاق نیکو ارزیابی شده و باهمفکری ائمه محترم جماعات، بسیج، شورایاران و مسئولان اصناف در هر محله یک کاسب نمونه انتخاب شده بودند.

نانوایی اکبر کهن زاده در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه بین کوچه رازی و قریب پلاک ۱۹۷ واقع است . 

نظر شما