شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۰
کد خبر: ۹۲۲۸۱
|
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
«مطالعه موثر» عنوان برنامه‌ای است که در کتابخانه گلستان و به منظور آموزش شیوه‌های درست کتابخوانی و مهارت‌های مطالعه برگزار می‌شود.
مهارت‌های مطالعه را در کتابخانه گلستان فرابگیریدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مطالعه بهتر و مفیدتر، نیازمند شناخت اصول و قواعدی است. به این معنی که انسان، تنها خواندن و نوشتن را فرا نمی‌گیرد، بلکه آموختن روش‌های درست مطالعه هم اکتسابی است.

هدف برگزارکنندگان از اجرای این برنامه آموزش مهارت‌های خواندن و مطالعه به علاقه‌مندان است چراکه رشد و شکوفایی استعدادها و میزان درک و دانش هر فرد به کیفیت و کمیت مطالعه او بستگی دارد.

دوشنبه این هفته ۴ اردیبهشت ماه کارشناس مشاوره در کتابخانه فرهنگسرای گلستان حضور می‌باید و به علاقه‌مندان مشاوره تخصصی می‌دهد و آنان را با اصول حرفه‌ای مطالعه، برنامه‌ریزی، مدیریت زمان، دقیق و تندخوانی و خلاصه‌ نویسی آشنا می‌کند.

علاقه‌مندان به آموختن روش‌های درست مطالعه می‌توانند عصر روز دوشنبه ۴ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۵ به کتابخانه فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب پارک فدک فرهنگ‌سرای گلستان مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن۷۷۸۲۷۷۳۰ تماس بگیرند.


نظر شما