شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۰
کد خبر: ۹۲۲۸۲
|
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
اجرای چهاردهمین برنامه رادیو سواد آوا با موضوع «اعتبار منبع در اخبار»، پخش مجموعه «شصت ثانیه زندگی» با عنوان «سواد انتخابات – حق و باطل و راستگویی» و انتشار شمشین شماره نشریه ایست رسانه‌ای با موضوع صداقت رسانه‌ای از جمله فعالیت‌های فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی در هفته اول اردیبهشت است.
فرهنگسرای رسانه در فضای مجازیبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این هفته مجموعه «شصت ثانیه زندگی» با عنوان سواد انتخابات – حق و باطل و راستگویی در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود.

چهاردهمین برنامه رادیو سواد آوا با موضوع «اعتبار منبع در اخبار» و با حضور حسین حق پناه کارشناس برنامه اجرا می‌شود.

آنچه در این برنامه می‌شنوید، اهمیت اعتبار منبع در اخبار، مضرات عدم توجه به این مبحث، راهکارهای اطمینان از اعتبار منبع، نمایش، مصاحبه مردمی، یک دقیقه حرف و معرفی منبع مطالعاتی است.

هر روز معرفی یک کتاب در حوزه رسانه و شبکه‌های اجتماعی نیز این هفته ادامه دارد و «تحقیق در رسانه‌های جمعی» اولین کتابی است که در روز نخست به مخاطبان معرفی شده است.
 
انتشار شمشین شماره نشریه ایست رسانه‌ای با موضوع صداقت رسانه‌ای و سومین شماره «سواد آموز» با موضوع پیام‌های رسانه‌ای نیز از دیگر فعالیت‌های فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی در هفته اول اردیبهشت است.

یازدهمین مسابقه «باسواد شیم» نیز با طرح سوال‌هایی در حوزه سواد رسانه‌ای این هفته دنبال می‌شود. برنده هفته دهم این مسابقه هم معرفی خواهد شد.
نظر شما