سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : ۱۴:۲۶
کد خبر: ۹۲۲۹۵
|
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری خبر داد
همزمان با عید مبعث، ۱۸ عنوان برنامه در مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت‌الاسلام حسن ناصری‌پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری از برگزاری ۱۸ عنوان برنامه به مناسبت مبعث پیامبر اکرم (ص) خبر داد و گفت: برانگیخته شدن رسول اکرم (ص) به مقام رسالت مهم‌ترین واقعه تاریخ اسلام است که بشر را از عصر جاهلیت و بت‌پرستی به یکتاپرستی و رسیدن به حقیقت هستی رهنمون کرد. 
 
ناصری‌پور تصریح کرد: حضرت محمد(ص) پاک‌ترین و گران‌بها‌ترین گوهر هستی است که می‌تواند بهترین الگوی زندگی برای جامعه بشری امروزی باشد. وظیفه ماست تا با پرهیز از پیشداوری‌ها و غرض‌ورزی‌ها، رسالت این پیامبر مهربانی‌ها را برای جوانان و نوجوانانمان بیان کنیم تا الگوی مناسبی را برای سعادت در زندگی دنیوی و اخروی به آنان معرفی کنیم. 
 
ایشان در مورد برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این مناسبت مهم دینی و اسلامی گفت: ۱۴ عنوان جشن مبعث، ۳ عنوان مسابقه کتابخوانی، نمایشگاه، مسابقات ورزشی و نگارگذر از جمله برنامه‌های مراکز سازمان فرهنگی هنری به مناسبت مبعث است که در سطح شهر تهران و ایستگاه‌های مترو برای شهروندان برگزار خواهد شد. 

وی با اشاره به ویژگی برنامه‌های اعلام شده افزود: از خصوصیات بارز این برنامه‌ها استفاده همه گروه‌های سنی و اقشار جامعه است و مهم‌تر از آن اینکه برای خانواده‌ها نیز برنامه‌های مناسبی در نظر گرفته شده است که می‌تواند مورد استفاده همه اعضای خانواده قرار گیرد. 

نظر شما