سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
ساعت : ۰۶:۳۲
کد خبر: ۹۲۲۹۹
|
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
نمایش شاد و موزیکال «جک و لوبیای سحرآمیز» به کارگردانی «علیرضا دهقانی» و تنظیم «ماندانا عبقری» از فردا سه‌شنبه پنجم اردیبهشت‌ماه در سالن آمفی تئاتر فرهنگ‌سرای فردوس روی صحنه می‌رود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایش شاد و موزیکال جنگل آرزوها با هدف ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و آموزش نکاتی به آن‌ها تا پایان اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵ در فرهنگ‌سرای فردوس اجرا می‌شود.
 
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: جک با مادرش در کلبه‌ای فقیرانه زندگی می‌کنند. تنها گاوی که دارند، دیگر شیر نمی‌دهد و زندگی آن‌ها به سختی می‌گذرد. مادر، جک را روانه شهر می‌کند تا گاو را بفروشد و جک در راه با جادوگری روبرو می‌شود که گاو را به بهای چند دانه لوبیای سحرآمیز می‌خرد و...
 
در این نمایش بازیگرانی همچون ماندانا عبقری، پویا شش پری، راشین رضایی، الهام اصغری و میثم بهره‌مند ایفای نقش می‌کنند. همچنین مژده زکریاپور به عنوان طراح و سازنده عروسک‌های نمایش با این مجموعه همکاری داشته است.
 
علاقه‌مندان برای تهیه و خرید بلیت می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۱۰۳۹ تماس بگیرند.
 
نظر شما