شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۹
کد خبر: ۹۲۳۰۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
جشن شبكه راديویی سلامت چهارم اردیبهشت‌ماه در فرهنگ‌سرای شفق برگزار شد.
جشن بزرگ رادیو سلامت در شفق برگزار شدبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ جشن بزرگ رادیویی سلامت همزمان با هفتاد و هفتمین سالروز تاسیس رادیو و مبعث رسول اکرم(ص) در راستای اهداف راديو سلامت در زمینه آگاهی‌بخشی به مخاطبان در حوزه پزشكی و فراهم آوردن زمينه ارتباط دو سويه شنونده‌ها با برنامه‌سازان در قالب برنامه «خونه زندگی» از برنامه های شبکه رادیویی سلامت با بخش‌هایی نظیر استندآپ كمدی، گويندگی برای راديو، مهارت‌های زندگی و نمایش رادیویی شخصيت‌های مينا و سعيد با اجرای مريم سرمدی و مسعود خواجه‌وند در فرهنگ‌سرای شفق برگزار شد.

در برنامه  رادیویی«خونه زندگی» مریم سرمدی در نقش مینا مادر خانواده و مسعود خواجه وند، پدر این خانواده چهار نفری و نرگس با بازی محیا اسناوندی دختر و فرازد پسر این خانواده هستند. 
سرمدی، لیسانس تئاتر گرایش بازیگری از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر، یکی از گویندگان با سابقه رادیو تهران و سلامت است و مسعود خواجه وند دانش آموخته تئاتر در رادیو سلامت عهده دار اجرای برنامه های سلام جوانی، پشت پلک شب، کوچه سلامت و مسابقه سبک و سنگین بوده است اما هیچ کدام از اجراهای او به اندازه نقش سعید در خونه زندگی ماندگار نبوده است. مخصوصا که خود او نیز در نگارش قسمت های ابتدایی برنامه سهیم بوده است.

برنامه «خونه زندگی» از شنبه تا پنجشنبه هر هفته در قالب یک نمایش رادیویی از ساعت ۱۰:۳۰ به مدت ۸۰ دقیقه از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود و از بخش های مختلف و متنوعی همچون آموزش آشپزی در قالب نمایش خانوادگی، گزارش مردمی و پیامک همسایگان برنامه، پزشک خانواده با موضوع درمان های ضروری و پخش تماس های مردمی تشكیل شده است.

در این نشست از برنامه خونه زندگی حمیدرضا بابامرادی روان‌شناس، جلالی و امير نوری پيشكسوت گويندگی نیز حضور داشتند.

 این ویژه برنامه به همت رادیو سلامت و شهرداری ناحیه ۵ منطقه ۶ و مشارکت فرهنگ‌سرای شفق برگزار شد.

فرهنگ‌سرای شفق در خيابان سيدجمال‌ا‌لدين اسدآبادی، خيابان ۲۱، بوستان شفق واقع شده است.
نظر شما