جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۰
کد خبر: ۹۲۳۱۳
|
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
نماینده شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دفاع مدافعان حرم نبود و این تدبیر حکیمانه نبود، داعش وارد کشور می‌شد و بایستی به صورت میلیونی شهید می‌دادیم که جلوی مزدوران داعشی را بگیریم.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مجلس با تاکید با اشاره به منافع قدرت‌های غربی گفت: دشمنان نظام به دنبال این بودند که خاور میانه جدید یا غرب آسیای جدید همان طور که انگلستان گفته بود، زایش بشود اما نشد. و چون خاورمیانه‌ای که به دید آنها ایجاد نشده، نباید وجود داشته باشد باید نگران باشند و حق هم دارند زیرا منافع آنان به خطر افتاده است.

نماینده شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان بر اینکه تعداد شهدای مدافع حرم به دو هزار نفر هم نمی‌رسد، افزود: اگر دفاع مدافعان حرم نبود و این تدبیر حکیمانه نبود، داعش وارد کشور می‌شد و بایستی به صورت میلیونی شهید می‌دادیم که جلوی مزدوران داعشی را بگیریم.
وی با اشاره به اینکه دشمن در لبنان برنامه داشت اما شکست خورد گفت: دشمنان ما در سوریه برنامه داشتند و پنج سال است که هزینه می‌کند، اما اهدافش نقش بر آب شده است. در عراق هم برنامه داشتند و شکست خوردند.

حاجی دلیگانی با تاکید بر اینکه دشمنان نظام برای تجزیه ایران برنامه داشتند، گفت: استکبار برنامه داشت که یمن را به خاک عربستان اضافه کند، اما می‌بینیم که امروزه همه برنامه‌های آنان شکست خورده است. بنابراین طبیعی است ما را انجام می‌دهد تخریب کنند.

وی افزود: دشمن باید حرفی بزند که دشمنی خودش را اثبات کند. رسانه‌های دشمنان ما نیز حقوق می‌گیرند که حرف آنها را بزنند. حتی کسانی که به خارج از کشور فرار کرده‌اند، باید جیره‌خوار دشمن و رسانه‌های آنان باشند.

نماینده شاهین‌شهر ادامه داد: حضوری که مردم ما در تشییع مدافعان حرم دارند، بیانگر این است که موافق و مدافع این رزمندگان ما در مرزهای دورتر از کشورمان هستند و فقط هم شهدای مدافع حرم متعلق به کشور ما نیستند، بلکه مسلمانان دیگر کشورها نیز در جبهه‌های نبرد با داعش و تکفیری‌ها حضور دارند و این صدور انقلاب و گسترش اسلام در سراسر جهان است.

وی با تاکید بر اینکه ایران نقش مشورتی و هدایت را انجام می‌دهد، گفت: امروزه از مسلمانان دیگر کشورها به صورت گسترده در نقش مدافع حرم حضور دارند و مقابله با این دشمنان مخرب اسلام به صورت فراگیر درآمده است. 

اولین جشنواره رسانه‌ای شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت با موضوع دفاع از حریم اهل بیت (ع) در سوریه و عراق، شهدای مدافع حرم، تشیع بدون مرز، مبارزه رسانه‌ای با استکبار و بوق‌های داخلی و خارجی توسط فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

این جشنواره از ۱۳ بهمن آغاز شده و علاقه‌مندان تا ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ مهلت دارند آثار خود را از طریق نشانی پست الکترونیک resaneh.jashnvare@gmail.com به دبیرخانه جشنواره بفرستند.

نظر شما