سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۸
کد خبر: ۹۲۳۵۶
|
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
محفل معنوی دوشنبه‌های قرآنی منطقه۵ فردا دوشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه با حضور مسعود سیاف‌زاده از قاریان ممتاز کشوری در مسجد الزهرا(س) برگزار می‌شود.
«مسعود سیاف‌زاده» مهمان دوشنبه‌های قرآنی منطقه ۵به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محفل معنوی دوشنبه‌های قرآنی با سخنرانی پیرامون سیره و شخصیت امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و حضرت اباالفضل العباس(ع) برگزار می‌شود.
 
تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید توسط مسعود سیاف‌زاده از قاریان ممتاز کشوری، سخنرانی پیرامون عظمت و فضیلت قرآن کریم از دیدگاه ائمه اطهار، آثار و فوايد دنيايى و آخرتى تلاوت قرآن كريم همچون بارورى ايمان، صفاى دل، تخفيف گناهان، عبادت برتر، برخوردارى از ثواب فرشتگان و پيامبران، هم‌نشينى با فرشتگان، پيمودن درجات كمال و ترقى در بهشت و ... از دیگر برنامه‌های این محفل معنوی است.
 
سلسله نشست‌های معنوی دوشنبه‌های قرآنی در سال جاری با اهدافی همچون هم‌اندیشی در راستای توسعه فعالیت‌های قرآنی، ارج نهادن به اقدامات فعالان قرآنی به منظور بررسی مشکلات و موانع آنها، استفاده از نظرات و پیشنهادات فعالان این حوزه، استفاده از تجارب و راهکارهای سازنده‌ آنها در جهت توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی در مساجد شاخص منطقه ۵ برگزار می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند دوشنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء به مسجد الزهرا(س) واقع در شهرک آپادانا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۵۸۹۰۰ تماس بگیرند.
 
نظر شما