پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۳
کد خبر: ۹۲۳۸۱
|
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
همزمان با سالروز تولد یک شهید والامقام برگزار می‌شود؛
رییس و کارکنان فرهنگسرای رضوان، به مناسبت سالروز تولد شهید مدافع حرم «محمد کامران» با خانواده معظم این شهید والامقام دیدار می‌کند.
دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «محمد کامران»به گزارش رسانه خبری سازمان؛ در ویژه برنامه هفتگی «به تماشای سرو» که از ساعت ۱۶ تا ۱۷ دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه به مناسبت سالروز ولادت شهید «محمد کامران» در بیت معظم شهید برگزار می‌شود؛ سیره و اخلاق این شهید والامقام در قالب بیان خاطرات از زبان والدین و خانواده معظمش مرور خواهد شد.

شهید مدافع حرم «محمد کامران» متولد نهم اردیبهشت ماه ۱۳۶۷ تهران در ۲۳ دیماه ۱۳۹۴ طی نبرد با تروریست‌های تکفیری در شهر حلب(سوریه) به شهادت رسید و پیکر پاک این شهیدوالامقام پس از طواف حرم حضرت فاطمه معصومه(س) تشییع شد و ۲۵ دیماه در کنار سایر همرزمانش در قطعه ۵۰ گلزار مطهرشهدای بهشت زهرا(س)آرام گرفت.

تکریم و بزرگداشت خانواده معظم شهدا در کنار پاسداشت آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی همچون (ايثار،جهاد، شهادت و مقاومت)، ثبت و ضبط خاطرات شهدا از زبان خانواده معظمش به منظور آشنایی بیشتر با سیره رفتاری شهدا و همچنین بازنشر این خاطرات ارزشمند از اهداف برگزاری برنامه هفتگی «به تماشای سرو» است.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از برنامه‌های فرهنگسرای رضوان می‌توانند به نشانی: بهشت زهرا(س)، ورودی گلزار مطهرشهدا، مقابل جایگاه جلوس امام خمینی(ره) مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن: ۵۵۲۰۲۲۱۸ تماس بگیرند.

نظر شما