شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۷
کد خبر: ۹۲۴۰۵
|
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
فرهنگ‌سرای بهاران روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه برای چهارمین سال متوالی در برنامه «نخل‌های استوار» از جانبازان منطقه ۱۷ تجلیل کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در شب میلاد سردار شجاعت، حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز مراسم تجلیل از جانبازان منطقه ۱۷ با عنوان «نخل‌های استوار» با حضور چهره‌های مذهبی و فرهنگی منطقه در فرهنگ‌سرای بهاران برگزار شد.

در این برنامه حجت‌الاسلام محبی، حجت‌الاسلام مقدم، سردار خسروی، فرمانده سپاه ناحیه حبیب ابن مظاهر، سردار عرب پور، معاون سپاه ناحیه و محمد سعادت، رییس فرهنگ‌سرای رضوان حضور داشتند.

مهدی تقی نژاد، مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۷ ضمن خوشامدگویی با مهمانان گفت: تا زمانی که در این منطقه اجازه خدمت دارم، شما جانبازان و آزادگان و خانواده‌های شهدا جزو اولویت‌های کاری فرهنگ‌سرای بهاران هستید.

پس از آن سه قطعه موسیقی توسط گروه مهرورزی به سرپرستی محسن علیزادگان اجرا شد که مورد تشویق حضار قرار گرفت. در ادامه کلیپ سال‌های قبل برنامه نخل‌های استوار پخش شد و بخش بعدی برنامه اهدای لوح تقدیر و هدایایی بود که به رسم یادبود از طرف مدیریت منطقه ۱۷ تهیه شده بود. 

در قسمتی از این سپاس‌نامه آمده است: قامت شما افراشته‌ترین قامت‌ها و دستان شما بخشنده‌ترین دستان است. شما یادگاران خاطره‌انگیز دفاع مقدس و دلاوران ایستادگی و جوانمردی هستید. عشق، ایثار و از خود گذشتگی در قاموس شما معنایی تازه یافت و ما همچنان و تا همیشه مدیون جانبازی و سرفرازی‌تان هستیم.

با نزدیک شدن به لحظات ملکوتی اذان در نمازخانه فرهنگ‌سرا نماز مغرب و عشا به امامت حجت‌الاسلام مقدم برپا شد.

این برنامه از ساعت ۱۹ تا ۲۲:۳۰ در محل فرهنگ‌سرای بهاران برگزار شد.



نظر شما