جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۷
کد خبر: ۹۲۴۲۲
|
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
نمایشگاه آثار هنرمندان با موضوع خلیج فارس با عنوان «از پارس تا فارس» از ۱۱ اردیبهشت به مدت ۱۰ روز در نگارخانه کلک خیال برپاست.
نمایشگاه «از پارس تا فارس» در نگارخانه کلک خیالبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه «از پارس تا فارس» شامل ۳۰ اثر در ابعاد و تکنیک‌های مختلف است که توسط هنرمندان هنرهای تجسمی، ۱۰ اردیبهشت ماه در روز ملی خلیج فارس با عنوان ویژه برنامه «از پارس تا فارس» خلق شده است به نمایش گذاشته می‌شود.

از جمله آثار این نمایشگاه که در غرفه‌های کارگاهی برنامه «از پارس تا فارس» تولید شده است حکاکی، خوشنویسی، نقاشی روی پارچه، سفال، نقاشیخط، نقاشی پشت شیشه، تصویرسازی، نقش برجسته و نقاشی است که توسط هنرمندانی چون عادل مدق، فرزانه افتخارزاده، شقایق مشهدی رحیمی، زهره کیایی، سمیه دهقانی، سعید رضا خان، حسن مرادی، بابک آرین پور و حیدر جهانگیری آماده شده است.

گشایش نمایشگاه دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵ با حضور جمعی از علاقه‌مندان برگزار شد و تا ۲۲ اردیبهشت ماه در نگارخانه کلک خیال از ساعت ۹ تا ۱۷در معرض دید قرار دارد.

نگارخانه کلک خیال در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار، طبقه دوم فرهنگسرای اخلاق واقع است. 
نظر شما