جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۱
کد خبر: ۹۲۴۳۴
|
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۵ همزمان با سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نشست انجمن ادبی ققنوس را در فرهنگسرای کتاب برگزار می‌کند.
برگزاری محفل ادبی «ققنوس» در فرهنگسرای کتاببه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محفل ادبی «ققنوس» جمعه ۱۵ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ با حضور شاعران بنامی همچون عبدالجبار کاکایی، صابر قدیمی، مصطفی محدثی خراسانی و مینا آقازاده در فرهنگسرای کتاب برگزار می‌شود.
 
شعرخوانی، نقد و بررسی اشعار، بررسی رویدادهای فرهنگی، مرور و بررسی ادبیات کهن و معرفی شاعران نامی کشور از جمله بخش‌های این محفل ادبی است.
 
هشتمین دوره فرهنگ‌سرای کتاب هم زمان با سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های شهر آفتاب برپا خواهد شد.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند در تاریخ یاد شده به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران واقع در شهر آفتاب غرفه منطقه ۵ مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بعد از تقاطع ستاری مراجعه کنند و یا با شماره ۴۴۰۸۸۷۰۷ تماس بگیرند.
نظر شما