شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۸
کد خبر: ۹۲۴۳۹
|
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
همزمان با میلاد امام حسین(ع) کانون گردشگری فرهنگسرای امام(ره) تور یک روزه گلاب گیری در میدان امام حسین(ع) را برگزار می‌کند.
از گلاب‌گیری در میدان امام حسین(ع) تا حرم امام حسین(ع) در کربلابه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ همزمان با میلاد امام حسین(ع) به همّت فرهنگسرای شهر در میدان امام حسین(ع) مراسم آئینی و مذهبی گلاب‌گیری با عنوان «زیارت گل» از تاریخ ۱۰ تا ۲۱اردیبهشت برپا شده است.

مراسم  زیارت گل در دو بخش مجزا برگزار می‌شود  که  در ابتدا مراسم گلاب گیری با  آداب و تشریفات خاص خود اجرا و در  بخش بعدی پس از تهیه گلاب کاروان خدام  الحسین (ع) برای غبارروبی از مزار سید و سالار شهیدان  عازم کربلا  می‌شوند.

غبارروبی مزار در راستای پاسداشت  ارزش‌های اهل بیت عصمت و طهارت از جمله سید  و سالا ر شهیدان با  مشارکت ستاد عتبات عالیات و شهرداری این  منطقه  ویژه برنامه زیارت گل را  برای  غبارروبی مزار آن امام همام در میدان  امام  حسین(ع) برگزار می‌کند.

به همین منظور کانون گردشگری فرهنگسرای امام(ره) در زمان اعلام شده برای برگزاری تور نیم روزه می‌توانند با شماره تلفن: ۰۹۳۵۱۵۵۹۴۷۳ تماس بگیرند و یا به نشانی فرهنگسرای امام(ره)؛ تهران‌ میدان قدس (تجریش) خیابان شهید باهنر بعد از سه راه یاسر خیابان امیر سلیمانی فرهنگسرای امام (ره) مراجعه کنند.
نظر شما