چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۲۹
کد خبر: ۹۲۴۴۰
|
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
آیین افتتاحیه هشتمین فرهنگ‌سرای کتاب با حضور معاونان و مدیران مناطق و ستاد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت در غرفه فرهنگ‌سرای کتاب برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در آیین افتتاحیه هشتمین فرهنگ‌سرای کتاب حجت‌الاسلام حسن ناصری پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری ضمن تشکر از همه کسانی که برای آماده کردن فرهنگ‌سرای کتاب از روز اول در ستاد بوده و تلاش کرده‌اند، گفت: فرهنگ‌سرای کتاب چند ویژگی دارد. اقدامات و عملکرد سازمان فرهنگی هنری را در طی سال گذشته به مردم معرفی می‌کند. زیرا لازم است هموطنان از چگونگی عملکرد سازمان فرهنگی هنری با خبر شوند.

وی افزود: یکی از مجهزترین و بزرگ‌ترین کتابخانه‌های ویژه نابینایان در فرهنگ‌سرای خاوران است که اینجا فرصتی برای آشنایی و معرفیان به مردم است. همچنین فعالیت در حوزه فضای مجازی و دیگر فعالیت‌ها که لازم بود در فضایی مثل فرهنگ‌سرای کتاب به نمایش گذاشته شود.
ناصری پور گفت: پارک کتاب کودک مهم‌ترین کار سازمان فرهنگی هنری در سال جدید است که به همت مناطق فعالیت خود را آغاز کرده است. پارک کتاب کودک با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی بین کودک و نوجوان با فعالیت‌هایی همچون مسابقه٬ نقاشی٬ قصه‌خوانی و... برگزار می‌شود.

ناصری‌پور بیان کرد: سازمان فرهنگی هنری در سال جدید در حوزه کتابخانه هوشمند و دیجیتال فعالیت بیشتری خواهد داشت. همچنین باید از دکتر صلاحی به خاطر حمایت‌هایشان در حوزه کتاب تشکر ویژه کرد. 

در آیین افتتاحیه هشتمین فرهنگ‌سرای کتاب برنامه‌هایی همچون اجرای دو قطعه آهنگ از معراج محمدی٬ مسابقه کتابخوانی و نقالی برگزار شد.

نظر شما