جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۳
کد خبر: ۹۲۴۷۵
|
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
در پنجمین روز فرهنگ‌سرای کتاب برنامه‌های گوناگونی اجرا می‌شود که یکی از آنها دیدار با هوشنگ مرادی کرمانی، نویسنده پیشکسوت است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای کتاب امسال برای هشتمین بار به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آمده و برنامه‌های گوناگونی پیش‌بینی کرده است. یکی از این برنامه‌ها «کافه کتاب» است که امروز از ساعت ۱۲ میزبان علی‌اکبر فرهنگی، استاد ارتباطات و مؤلف کتاب ارتباطات غیرکلامی خواهد بود. همچنین از ساعت ۱۴:۱۰ محسن میرزاعلی روی استیج فرهنگ‌سرای کتاب به شاهنامه‌خوانی به شیوه نقالی می‌پردازد.

معرفی کتاب «وقتی مهتاب گم شد» برنامه بعدی در ساعت ۱۴:۳۰ است، کتابی که مورد تحسین مقام معظم رهبری قرار گرفته و با حضور حمید حسام، نویسنده کتاب معرفی می‌شود. پس از آن از ساعت ۱۵:۳۰ نمایش ایرانی «خیمه‌شب‌بازی» روی صحنه می‌رود. 

استندآپ کمدی با موضوع «کتاب‌های صوتی و مجازی» برنامه دیگری است که علیرضا ناصربخت ساعت ۱۶:۱۰ آن را به اجرا در می‌آورد. نمایش عروسکی «تن تن و سندباد» ساعت ۱۶:۳۰ اجرا می‌شود و از ساعت ۱۷ برنامه «دیدار با نویسنده» با حضور قاسمعلی فراست به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۸ برگزار می‌شود. در پایان از ساعت ۱۸ کانون شعر هنگام مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۴ نشستی ادبی با حضور رضا رفیع و غلامرضا طریقی برگزار می‌کند. 

فرهنگ‌سرای کتاب فردا یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه برنامه‌هایی خواهد داشت که مهم‌ترین آنها حضور هوشنگ مرادی کرمانی، نویسنده شناخته‌شده از ساعت ۱۱ تا ۱۲ است که این برنامه به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۸ برگزار می‌شود. همچنین از ساعت ۱۴:۳۰ کتاب «گلستان یازدهم» که رهبر انقلاب بر آن تقریظ نوشته‌اند، با حضور بهناز ضرابی زاده، نویسنده کتاب معرفی می‌شود. در پایان برنامه‌های روز پنجم فرهنگ‌سرای کتاب هم کانون کتابخوانان فرهنگ‌سرای ملل کتاب «اینجا خانه امن است» را با حضور حیدر زاهدی نقد و بررسی می‌کند و نشست تخصصی شعر و نقد و معرفی ۲۰ اثر با حضور حمیدرضا شکارسری توسط کانون شعر منطقه ۱۵ برگزار می‌شود.

نظر شما