جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۴
کد خبر: ۹۲۴۸۷
|
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
خانه فرهنگ باصفا کارگاه آموزشی «مادران قصه‌گو» را به منظور آموزش روش‌های کتابخوانی و قصه‌گویی برای کودکان برگزار می‌کند.
آموزش روش‌های کتابخوانی در «مادران قصه‌گو»به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کارگاه آموزشی «مادران قصه‌گو» به منظور آموزش روش‌های کتابخوانی و قصه‌گویی برای کودکان فردا یکشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۰ با حضور الهه سیاوشیان، کارشناس ادبیات کودک در مدرسه بهار دانش برگزار می‌شود.
 
در این کارگاه آموزشی به موضوعاتی همچون تعریف قصه‌گویی و قصه‌خوانی و تفاوت آنها با یکدیگر، نقش قصه‌گویی در پرورش خلاقیت و استعدادهای کودکان، آشنایی با منابع مناسب در زمینه قصه‌گویی، انواع قصه‌گویی و قصه‌خوانی، آشنایی با ویژگی‌های قصه‌گو، آشنایی با شرایط قصه‌گویی، شیوه‌های انتخاب قصه مناسب برای کودکان و... پرداخته می‌شود.
 
قصه‌گویی یک هنر است و آنچه آن را به هنر تبدیل می‌کند، تخیل خلاق جاری در آن است که در قالب خلاقیت کلامی جلوه‌گر می‌شود. قصه‌گویی از بهترین روش‌های آموزش کودکان خردسال به شمار می‌رود که لذت بردن از قصه و کتاب را به آنها می‌شناسد و به آنان فرصت کسب مهارت‌های اجتماعی، حل مسئله، گوش دادن فعال، تمرکز، تقویت مهارت‌های کلامی و پرورش خلاقیت را عرضه می‌کند.
 
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات از برنامه‌های خانه فرهنگ باصفا می‌توانند به این مرکز واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، خیابان عقیل، انتهای کوچه ششم مراجعه کنند یا با شماره ۴۴۰۹۸۷۴۸ تماس بگیرند.

نظر شما