پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۳
کد خبر: ۹۲۴۹۵
|
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
تور نیم‌روزه تفریحی آموزشی کودکان و مادران با عنوان «آینه طبیعت» به مقصد بوستان جوانمردان برگزار می‌شود.
تور گردشگری «آینه طبیعت» به مقصد بوستان جوانمردان به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، تور گردشگری «آینه طبیعت» با هدف آشنایی خردسالان با مقاصد طبیعی تهران و توسعه گردشگری داخلی یکشنبه ۱۷اردیبهشت‌ماه ساعت ۸ برگزار می‌شود.
 
از اهداف برگزاری این تور گردشگری می توان به تعامل بیشتر میان مادر و کودک، آشنایی کودکان با روش‌های حفظ محیط زیست و تقویت مهارت‌های شهروندی اشاره کرد، همچنین این برنامه با پاکسازی فضای سبز توسط مادران و فرزندان، برپایی ایستگاه های بازی و نقاشی همراه خواهد بود.
 
پارک جوانمردان با مساحت کلی ۱۵۰ هکتار، یکی از بزرگ‌ترین بوستان‌های تهران به شمار می‌رود که با بهره‌گیری از مصالح و مواد همگون با طبیعت در محدوده شمال غربی پایتخت احداث شده است. در این بوستان بیش از ۴۰ سردیس و تندیس‌ از مشاهیر و جوانمردان ایرانی قرار داده شده‌ که در آینده به بیش از این مقدار خواهد رسید.
 
از امکانات موجود در این پارک می‌توان به فضای بازی کودکان، آموزش اسکیت، فضای بازی‌های فوق مدرن مکانیکی، زمین‌های بازی چند منظوره، سایت شطرنج، تنیس روی میز، فوتبال دستی، باغ گیاه‌شناسی، کوشک پذیرایی و چایخانه سنتی، غرفه‌های فرهنگی، آبنمای موزیکال، خانه سلامت، برکه پرندگان، آلاچیق، مسجد، و … اشاره کرد.
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات از برنامه های فرهنگ‌سرای فردوس می‌توانند به این مرکز واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و با شماره 44058900 تماس بگیرند.
نظر شما