چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۸
کد خبر: ۹۲۵۵۰
|
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
غرفه مشاوره با فعالیت در حوزه‌های مختلف همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در نمایشگاه بین‌المللی کتاب، شهر آفتاب پذیرای بازدیدکنندگان است.
مشاوره رایگان در هشتمین نمایشگاه فرهنگ‌سرای کتاببه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران: خدمات مشاوره ای نقش بسيار مهمي در كاهش معضلات و آسيب های روانی اجتماعي دارد  و بهره گيری از اين خدمات در كاهش مشكلات نوجوانان، جوانان و حتي خانواده ها، كاملاً مفيد و مؤثر  است.

 مرکز آموزش آموزش سازمان فرهنگی هنری،  غرفه مشاوره رایگان را با هدف ارائه راه‌حل های کاربردی با حضور مشاوران و متخصصان در فرهنگ‌سرای کتاب واقع در نمایشگاه بین المللی کتاب برگزار کرده‌است.

رویا فتحی رییس مرکز آموزش درباره غرفه مشاوره گفت: این غرفه با هدف كمك به افراد و برای رشد و پيشرفت آنها در امور زندگي و ... فعاليت مي کند. چرا که همه انسان‌ها در هر موقعیت اجتماعی فرهنگی به مشاوره نیازمند هستند، تمام انسان ها نياز به آموزش مهارتهای روانی اجتماعی دارند تا توانمند شده و در صورت برخورد با مسائل، بتوانند آنها را حل کنند در غير اين صورت، جلوگيـری از استمـرار و افـزايش اختـلال، شیوع پیدا می کند. اگر پيشگيري به عمل نيايد، درمان بايد صورت گيرد كه تمام اين مراحل، از طريق مشاوره ميسر و امكان پذير است.

وی افزود: استفاده از خـدمـات مشـاوره‌ای به هيچ وجه به معنای ضعف و يا اختلال روحي و رواني فرد نیست، اگر انسان در هر موقعيت و شرايط، تشخيص دهـد برای حل بهتر مسائل و مشكلات خـود نیاز به مشاوره دارد و لازم است حتما به یک متخصص مراجعه کند، نشان از رشد فردی اجتماعی وی است.

فتحی بیان کرد: خانه مشاوره در فرهنگ‌سرای کتاب با هدف دانش افزایی و مهارت یابی در خصوص مسائل خانوادگی، تربیتی، تحصیلی، شغلی، ازدواج، تغذیه، حقوقی، کارآفرینی و کودک به کلیه مراجعان در غرفه های مشاوره برای افزایش توانمندی های روانی، اجتماعی، معنوی و احساس بهتر  داشتن در زندگی، خدمات روانشناختی مطلوب و رایگان ارایه می‌دهد.

بازدیدکنندگان از نمایشگاه می توانند برای استفاده از فضای مشاوره به غرفه مشاوره واقع در فرهنگسرای کتاب، نمایشگاه بین المللی کتاب، شهر آفتاب از ۱۳ لغایت ۲۳اردیبهشت  از ساعت ۱۰ تا ۱۹ مراجعه کنند.
نظر شما