شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۲
کد خبر: ۹۲۵۷۹
|
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
کتابخانه شیخ فضل‌الله نوری مجتمع فرهنگی هنری نور با برگزاری کارگاه‌ آموزش نویسندگی قلم شاپرک‌ها با حضور «منوچهر اکبرلو» کودکان را با فنون نویسندگی آشنا می‌کند.
آموزش داستان‌نویسی با «منوچهر اکبرلو» در کتابخانه شیخ فضل‌الله نوریبه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ کارگاه آموزشی داستان‌نویسی پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۰ با هدف ارتقا فرهنگ کتاب و کتابخوانی میان کودکان، استعدادیابی و تربیت آنان برای ورود به دنیای نویسندگی ویژه‌ دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در کتابخانه شیخ فضل‌الله نوری برگزار می‌شود.
 
منوچهر اکبرلو، نویسنده ادبیات کودک و نوجوان به منظور پرورش نسل آینده در زمینه اعتلای ادبیات کودک، ضمن آموزش فنون نویسندگی، کودکان را برای خلق نخستین اثر خود همراهی می‌کند.
 
در این کارگاه آموزشی کودکان داستان‌های خود را برای سایر بچه‌ها و کارشناس برنامه می‌خوانند و کارشناس برنامه نقاط قوت و ضعف آن‌ها را بیان می‌کند. همچنین برگزاری مسابقه داستان‌نویسی میان کودکان و اهدای جوایز به بهترین اثر از دیگر بخش‌های این برنامه است.
 
از اهداف برپایی این کارگاه آموزشی می‌توان به پرورش توان نوشتاری و هدایت کودکان به خلق اثری زیبا، شناسایی و پرورش استعدادهای ادبی، پرورش تفکر انتقادی و تحلیلی، لذت بردن از ادبیات، تقویت حس زیبایی شناسانه، تقویت اعتماد به نفس و ... اشاره کرد.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه آموزشی می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بعد از تقاطع ستاری مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره ۴۴۰۸۸۷۰۷ تماس بگیرند.
نظر شما