جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۸
کد خبر: ۹۲۵۸۲
|
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
مراسم اختتامیه دوره‌های آموزشی مدرسه ژاپنی‌ها فردا پنجشنبه۲۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۰در خانه فرهنگ باصفا برگزار می‌شود.
اختتامیه دوره‌های آموزشی مدرسه ژاپنی‌ها در خانه فرهنگ باصفابه گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، خانه فرهنگ باصفا با هدف ارائه فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی از سال تحصیلی ۸۸ تاکنون میزبان کودکان دورگه ایرانی و ژاپنی در کلاس‌های آموزش زبان ژاپنی است.
 
این طرح در پی تقاضای تعداد زیادی از شهروندان در منطقه غرب تهران اجرا و سعی شده که فرهنگ ایرانی در این کلاس‌ها، زمینه آموزش قرار گیرد. به همین سبب این کلاس‌ها مورد استقبال سفیر ژاپن قرار گرفت و مقدمه‌ای شد تا پایان هر سال در این مجموعه حضور یابد و ضمن بازدید از مجموعه با شاگردان دیداری داشته باشد.
 
در این برنامه «تاکااوکا» سفیر ژاپن، «سوگیموتو» نماینده وی، «خانم آنادا» نماینده مترجم وی و آقای «هیدی کی» مدیر مدرسه ژاپنی‌ها در تهران حضور خواهند داشت.
 
اجرای نمایش، سرود و کتابخوانی به دو زبان فارسی و ژاپنی و همچنین اهدای کارنامه و لوح تقدیر توسط سفیر ژاپن از دیگر بخش‌های این برنامه است.
 
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از برگزاری این کلاس‌ها و دیگر برنامه‌های این مرکز فرهنگی هنری می‌توانند به خانه فرهنگ باصفا واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، خیابان وفا آذرشمالی مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۴۴۰۹۸۷۴۸ تماس بگیرند.

 
نظر شما